نیمه ۲۰۱۸ منتظر گوشی‌های شارپ باشید

شرکت شارپ که تاکنون تاکید چندانی بر دستگاه‌های موبایلی نداشت از این پس تصمیم دارد با شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ، ال‌جی و سونی وارد رقابت شود.

موبنا – شرکت ژاپنی شارپ که پیش از این گوشی متفاوت «آکوس اس۲» را با نمایشگری که تا سه لبه بدنه امتداد یافته بود روانه بازار کرد، تلاش می‌کند این محصول را از نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی به دست اروپایی‌ها برساند.

«جِنگ-وو تای» مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شارپ این مطلب را در کنفرانس جهانی IFA 2017 که در برلین آلمان برگزار شده است تایید کرد. نخستین گوشی هوشمند شارپ که قرار است به صورت عمومی عرضه شود در «کنگره جهانی تلفن همراه ۲۰۱۸» در بارسلونا رونمایی خواهد شد.

شرکت شارپ پرچمدار گوشی‌های خود را با نام «آکوس آر» معرفی کرد که باعث افزایش محبوبیت دستگاه‌های موبایلی این برند شد. گوشی هوشمند مذکور پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و دوربین دیجیتالی ۲۲.۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نیمه ۲۰۱۸ منتظر گوشی‌های شارپ باشید

این دستگاه نشان داد شرکت شارپ که تاکنون تاکید چندانی بر دستگاه‌های موبایلی نداشت از این پس تصمیم دارد با شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ، ال‌جی و سونی وارد رقابت شود.

شارپ اوایل سال جاری میلادی گوشی هوشمند «آکوس اس۲» را معرفی کرد که نمایشگر آن تقریبا تمام سطح روی گوشی را پوشانده بود. این گوشی هوشمند در قسمت پایین لبه بسیار باریکی داشت و مابقی بخش‌ها نمایشگر تا لبه بدنه امتداد یافته بود.

دکمه بازگشت به بالا