ارائه اینترنت رایگان داخلی از عید تا عید همراه اول

همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، به مدت ۹روز اینترنت رایگان داخلی عیدی می دهد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در این طرح، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می توانند از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم سال ۹۶ ، به طور رایگان و بدون پرداخت هزینه از سایت های منتخب داخلی بازدید کنند.
کلیه ترافیک سایت های منتخب داخلی که از سوی رگولاتوری به عنوان سایت های داخلی منتخب اعلام شده و در حال حاضر با ۵۰درصد تخفیف برای مشترکین محاسبه می شود، کاملاً رایگان شده و مشترکین در بازه زمانی مذکور هزینه ای بابت استفاده از این سایت ها پرداخت نمی کنند.
این طرح شامل کلیه مشترکین دائمی و اعتباری شده و برای تمامی مشترکین چه افرادی که از بسته های اینترنت استفاده کرده و چه افرادی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می کنند قابل استفاده است.
بر این اساس، برای مشترکینی که از بسته نوترینو استفاده می کنند ترافیک محاسبه شده هنگام بازدید از سایت های داخلی صفر و برای مشترکینی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می کنند هزینه استفاده از اینترنت صفر در نظر گرفته می شود.
این طرح از تاریخ ۱۰ شهریور ۹۶ (به مناسبت عید سعید قربان) لغایت ۱۸ شهریور ۹۶ (عید سعید غدیر خم) به صورت خودکار برای همه مشترکین دایمی و اعتباری فعال می شود و پس از اتمام بازه زمانی مذکور، مجدداً مشترکین با ۵۰درصد تخفیف به صورت روزهای قبل شارژ خواهند شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا