ماشین حسابی با قابلیت محاسبه دست نوشته‌ها

همه ما کار با ماشین حساب‌های ساده را می‌دانیم، اما هنگامی که عملیات ساده ریاضی جای خود را به فرمول‌های پیچیده بدهند چه می‌کنیم؟ وارد کردن فرمول‌ها و مسائل پیچیده در ماشین حساب‌های مهندسی، خود نیاز به تبحر و صرف دقت بالایی دارند که ممکن است همه ما از پس آن برنیاییم.

موبنا – اپلیکیشنی که نقد و بررسی آن پیش روی شماست، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی و فقط با یک قلم و یا انگشت، فرمول‌های مورد نظر را پیاده سازی کرده و پاسخ آن را در کسری از ثانیه دریافت کنید.

برنامه‌ای که از آن صحبت به میان آوردیم، با نام MyScript Calculator از طریق مارکت‌های اندرویدی گوگل پلی و کافه بازار و همچنین مارکت اپ استور در دسترس قرار می‌گیرد.

نگاهی به برنامه

کار با MyScript Calculator بسیار ساده است؛ پس از ورود می‌توانید دستورالعمل استفاده از نرم افزار را در قالب راهنما مورد مشاهده و مطالعه قرار دهید. سپس صفحه جدیدی مقابل رویتان گشوده شده که امکان نوشتن فرمول‌ها را میسر می‌سازد. کافیست قلم یا انگشت خود را روی سطح مورد نظر به حرکت در آورده و مسئله مورد نظر خود را پیاده کنید. نرم افزار به صورت خودکار به نمایش پاسخ آن می‌پردازد؛ چنانچه تمایل به پاسخ خودکار نداشتید، می‌توانید از منوی تنظیمات نسبت به غیر فعال سازی «Automatic Calculation» اقدام کنید.

از قابلیت‌های بسیار کاربردی MyScript Calculator، می‌توان به دقت بالای آن اشاره کرد؛ در این برنامه می‌بایست اعداد به صورت لاتین وارد شوند، اما چنانچه یکی از اعداد به طور سهوی فارسی نوشته شد، ماشین حساب حرفه‌ای قادر به تبدیل و محاسبه آن خواهد بود. همچنین اگر یکی از اعداد را اشتباه وارد کردید، جهت حذف آن فقط کافیست یک خط بر روی آن بکشید تا به صورت خودکار پاک شود!

myscript calculator

چنانچه تمایل داشتید محاسباتی را برای دوستان خود ارسال کنید، آیکون «اشتراک گذاری» موجود در نوار ابزار شما را در ارسال مستقیم آن از طریق شبکه‌های اجتماعی، یاری خواهد کرد.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف این ماشین حساب قدرتمند و کاربردی خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• قابلیت محاسبه مسائل دست نویس

• دقت بالای محاسبه

• نمایش خروجی به صورت خودکار

• امکان غیر فعال سازی محاسبه خودکار

• امکان ارسال محاسبات برای دوستان از طریق شبکه‌های اجتماعی

• امکان حذف اعداد تنها با خط کشیدن بر روی آن

نقاط ضعف:

• عدم امکان ذخیره سازی محاسبات

تا کنون بیش از ۵۰ هزار کاربر اپلیکیشن MyScript Calculation را از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار دانلود کرده و مورد استفاده قرار داده‌اند؛ این استقبال گسترده اثباتی بر مفید و کاربردی بودن ماشین حساب حرفه‌ای فوق است.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • ماشین حسابی با قابلیت محاسبه دست نوشته‌ها
  • ماشین حسابی با قابلیت محاسبه دست نوشته‌ها
  • ماشین حسابی با قابلیت محاسبه دست نوشته‌ها

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا