پیش به سوی نجات پرنسس!

بی‌شک Knightmare Tower میان بازی‌های رکوردزنی، عنوانی منحصر به فرد محسوب می‌شود.

موبنا – همه چیز در این بازی از طراحی فوق‌العاده محیط و شخصیت‌ها گرفته تا گیم‌پلی جداب و اعتیادآور، دست به دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای ناب و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزنند.

 مرور بازی:

در یک روز زیبا و آفتابی، شوالیه جوان زیر درختی در حال استراحت بود که ناگهان پرنده‌ای خبری وحشتناک برایش می‌آورد. گویا در زمان غیبت شوالیه، عده‌ای هیولا به قصر حمله می‌کنند و پرنسس‌ها را اسیر کرده و به قلعه خود می‌برند. شوالیه پس از اطلاع از ماجرا درنگ نکرده و به نجات پرنسس‌ها می‌شتابد.

پیش به سوی نجات پرنسس!

برای نجات شاهزاده خانم‌ها، شما باید به همراه شوالیه وارد قصری پر از هیولا شده و با نابود کردن آن‌ها، پرنسس‌های بینوا را نجات دهید. Knightmare Tower یک بازی رکوردزنی است. در این بازی هرچقدر مسافت بیشتری طی کنید، تعداد بیشتری از پرنسس‌هایی که در ارتفاعات مختلف این قلعه اسیر شده‌اند را نیز آزاد خواهید کرد.

با شروع بازی، شوالیه به سمت بالا پرتاب شده و حرکت خود را آغاز می‌کند. برای کنترل این شوالیه شجاع، تنها کافی است گوشی و یا تبلت خود را به چپ و راست حرکت داده و برای استفاده از سلاح و نابودی دشمنان، به صفحه ضربه وارد کنید. سرعت عمل شما در این بازی بسیار تعیین کننده خواهد بود. در طول مسیر خطر سقوط در مواد مذابی که هر لحظه از پایین به شما نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند شما را تهدید می‌کند. برای اینکه بتوانید از این مهلکه جان سالم به در برید، باید به سرعت به دشمنان ضربه وارد کنید. با نابودی هر هیولا، فاصله شما از مواد مذاب بیشتر شده و شانس شما برای پیمودن مسافت بیشتر، بالاتر می‌رود. پس نشانه‌گیری دقیق و عکس‌العمل سریع را به هیچ وجه از یاد نبرید!

پیش به سوی نجات پرنسس!

هم‌چنین در این بازی می‌توانید با جمع کردن سکه‌های مسیر، تجهیزات خود مانند زره و یا سلاح را قوی‌تر کرده و یا آیتم‌های کمکی خریداری کنید. تنوع سلاح‌ها و آیتم‌های بازی به نسبت متناسب به نظر می‌رسند. هرچند بعد از گذراندن چند مرحله و ارتقاء نیروهای خود، برای رفتن به سطح بالاتر باید مبلغی پرداخته و نسخه کامل بازی را دریافت کنید!

بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین نکته در مورد این بازی، طراحی فوق‌العاده و منحصر به فرد آن است. همه چیز از منوها گرفته تا طراحی شخصیت‌ها و محیط بازی، بسیار دقیق، خلاقانه و جذاب صورت گرفته؛ به طوری که پس از ساعت‌ها وقت گذراندن، بازهم نمی‌توانید دست از این بازی بکشید. موسیقی مهیج این بازی شما را به نجات پرنسس‌ها فرا خوانده و در طول بازی هیجان خوبی ایجاد می‌کند.

پیش به سوی نجات پرنسس!

پیش به سوی نجات پرنسس!این بازی هر لحظه با مورد جدیدی شما را غافل‌گیر می‌کند. به هر میزان که سطح شما در بازی بالاتر رفته و یا درواقع مسافت بیشتری را طی کنید، با هیولاهای جان‌سخت‌تر و پیچیده‌تری نیز رو به رو خواهید شد. میزان تنوع هیولاها و محیطی که در آن به نبرد می‌پردازید آن‌قدرها کافی است که روند بازی حالا حالاها برای‌تان تکراری نشود.

مهم نیست که طرفدار بازی‌های رکوردزنی هستید یا نه، در هر صورت بازهم تجربه این عنوان منحصر به فرد را حتماً به شما پیشنهاد می‌کنیم. بی‌شک Knightmare Tower یکی از زیباترین تجربه‌های شما در دنیای بازی خواهد بود.

کافه‌بازار
  • پیش به سوی نجات پرنسس!
  • پیش به سوی نجات پرنسس!
  • پیش به سوی نجات پرنسس!
  • پیش به سوی نجات پرنسس!

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا