برگ زرینی دیگر بر افتخارات شرکت داده ورزی سداد؛ دریافت لوح تقدیر و سپاس چهاردهمین کنفرانس بین الملی آسیالیکس

شرکت داده ورزی سداد مفتخر به دریافت لوح تقدیر و سپاس هفتمین کنفرانس بین المللی، یازدهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری و چهاردهمین کنفرانس بین المللی آسیالیکس ( ASIALICS) شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در این کنفرانس که به میزبانی انجمن مدیریت فناوری ایران و با محوریت یادگیری فناورانه، نوآوری و همپایی در بستر تعاملات بین المللی برگزار شد؛ فرامرز خالقی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت سداد مفتخر به دریافت لوح تقدیر و سپاس این کنفرانس از مقام های عالی رتبه حوزه فناوری اطلاعات کشور و همچنین نمایندگان کشورهای جنوب شرق آسیا شد.
گفتنی است جایزه ملی مدیریت فناوری ایران با هدف ارتقای دانش مدیریت فناوری و نهادینه ساختن الگوهای موفق توسعه فناوری، یک جایزه در سطح ملی است که پس از ارزیابیهای دقیق شرکت‌ها و سازمان‌های متقاضی بر اساس مدل ارزیابی تدوین شده در سطوح مختلف، به سازمان‌های حایز شرایط اعطاء می شود.
این جایزه هر ساله به همت انجمن مدیریت فناوری و با حمایت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور به سازمان های برتر و فعال حوزه فناوری اطلاعات اهداء می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا