نخستین کارت حافظه میکرو-اِس‌دی جهان با ظرفیت ۴۰۰ گیگابایت

کارت حافظه جدید ۴۰۰ گیگابایتی «سَن‌دیسک» با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه شده است.

موبنا – شرکت «سَن‌دیسک» جدیدترین مدل کارت حافظه میکرو-اِس‌دی خود را با ظرفیت ۴۰۰ گیگابایت معرفی کرد. این بالاترین ظرفیتی است که تاکنون برای کارت‌های حافظه میکرو-اِس‌دی ارایه می‌شود و کاربران می‌توانند از هم‌اکنون آن را خریداری کنند.

کارت حافظه جدید ۴۰۰ گیگابایتی «سَن‌دیسک» با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه شده است. شرکت سامسونگ کارت‌های حافظه ۲۵۶ گیگابایتی میکرو-اِس‌دی خود را تا پیش از این به عنوان باظرفیت‌ترین حافظه جانبی موجود در بازار با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رساند.

نخستین کارت حافظه میکرو-اِس‌دی جهان با ظرفیت ۴۰۰ گیگابایت

این کارت حافظه جدید قادر است با سرعت ۱۰۰ مگابایت در ثانیه اطلاعات را دریافت کند و با سرعت مذکور در کلاس کارت‌های حافظه SDXC UHS-I طبقه‌بندی می‌شود. این محصول همچنین استاندارد «اَپ پرفورمنس» را نیز در خود جا داده است تا با این اتفاق اپلیکیشن‌ها نیز بتوانند روی آن اجرا شوند.

لازم به ذکر است که کارت‌های حافظه معمولا کندتر از حافظه داخلی گوشی هوشمند عمل می‌کنند و این مسئله دلیل اصلی عدم پشتیبانی از کارت حافظه در گوشی‌های آیفون اپل و پیکسل گوگل محسوب می‌شود. با ین وجود سرعت محصول جدید می‌تواند با سرعت حافظه داخلی گوشی‌های پیشرفته برابری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا