CAT دو گوشی فوق‌بادوام و ضدضربه عرضه کرد (+عکس)

هر دو گوشی هوشمند جدید CAT به استاندارد ضدآب و ضدگردوغبار IP68 مجهز شده‌اند و با هر بار شارژ می‌توانند به مدت یک روز کامل انرژی را در خود نگه دارند.

موبنا – شرکت CAT امروز در نمایشاگاه IFA از دو گوشی هوشمند پرقدرت و ضدضربه رونمایی کرد که بیشتر کاربران حتی تصورش را هم نمی‌توانند بکنند. این دو گوشی هوشمند «اِس۳۱» و «اِس۴۱» نام دارد که در خانواده دستگاه‌های فوق-بادوام و ضدضربه طبقه‌بندی می‌شوند.

هر دو گوشی هوشمند به استاندارد ضدآب و ضدگردوغبار IP68 مجهز شده‌اند و با هر بار شارژ می‌توانند به مدت یک روز کامل انرژی را در خود نگه دارند. گوشی هوشمند «اِس۳۱» به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و مدل «اس۴۱» نیز باتری پرقدرت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری را شامل می‌شود.

گوشی هوشمند «اِس۳۱»
گوشی هوشمند «اِس۳۱»

دو گوشی «اِس۳۱» و «اِس۴۱» می‌توانند تا عمق ۱.۲ متری آب به مدت ۳۵ دقیقه دوام بیاورند و اگر از ارتفاع ۱.۸ متری سقوط کنند هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌شود. این دو گوشی هوشمند استاندارد نظامی MIL SPEC 810G دارند تا در مقابل هرگونه ضربه احتمالی مقاوم باشند.

گوشی هوشمند «اس۴۱»
گوشی هوشمند «اس۴۱»

مدل «اس۴۱» نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را به همراه رم ۳ گیگابایتی شامل می‌شود و برای آن پردازنده هشت هسته‌ای «مدیاتِک» با توان ۲.۳ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است و در حالی که حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد، می‌تواند از کارت حافظه میکرو-اِس‌دی تا ظرفیت ۲ ترابایت پشتیبانی کند. در قسمت پشت بدنه این گوشی هوشمند دوربین ۸ مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی آن هم حسگر ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مدل «اِس۳۱» اندازه کوچکتری دارد و برای آن نمایشگر ۴.۷ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. این گوشی پردازنده هشت‌ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی کوالکام را شامل می‌شود که همراه با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد و البته از کارت حافظه میکرو-اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند.

هر دو گوشی هوشمند مقاوم و ضدضربه هم‌اکنون به صورت آنلاین فروخته می‌شوند که قیمت آنها به ترتیب ۳۲۹ و ۴۴۹ یورو گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا