آغاز فعالیت گوگل روی نسخه بعدی سیستم‌ عامل موبایلی: «اندروید پی»

برای حرف «پی» طیف گسترده‌تری از کلمات پیش‌بینی می‌شود و حدس زدن آن دشوارتر است. باید منتظر ماند و دید کدام یک از این کلمات به عنوان نام نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل برگزیده می‌شوند.

موبنا – از زمان معرفی نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل موسوم به «اندروید اورئو» حدود ۱۰ روز می‌گذرد و با این وجود خبرهای رسیده نشان می‌دهد این شرکت پروژه تولید نسخه بعدی آن یعنی «اندروید پی» را از هم‌اکنون آغاز کرده است.

شرکت گوگل تلاش می‌کند این نسخه از سیستم عامل موبایلی خود مردمی‌تر و کاربردی‌تر از قبل تکمیل کند و تلاش از هم‌اکنون این امکان را برای گوگل فراهم می‌کند تا زمان لازم برای رفع هرگونه اختلال را داشته باشد.

آغاز فعالیت گوگل روی نسخه بعدی سیستم‌ عامل موبایلی: «اندروید پی»

اطلاعاتی که هم‌اکنون روی مرکز AOSP منتشر شده است این مسئله را تایید می‌کند که گوگل پروژه جدید را با نام «پی» آغاز کرده است. همان طور که برای نسخه‌های قبلی هم پیش‌بینی شد، «پی» نخستین حرف از نام یک شکلات یا شیرینی خوشمزه است که گوگل برای نسخه جدید سیستم عامل خود در نظر گرفته است. با این توضیح به نظر شما این کلمه چیز می‌تواند باشد؟

بر خلاف «اورئو» که دایره محدودی از کلمات با حرف «او» را شامل می‌شد، برای حرف «پی» طیف گسترده‌تری از کلمات پیش‌بینی می‌شود و حدس زدن آن دشوارتر است. باید منتظر ماند و دید کدام یک از این کلمات به عنوان نام نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل برگزیده می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا