نسخه به‌روز شده Maps گوگل جای پارک می یابد!

گوگل توضیح داد این قابلیت در آینده نزدیک برای دیگر شهرهای جهان هم عرضه می‌شود و کاربران به کمک آن می‌توانند پیش از رسیدن به مقصد، نزدیک‌ترین جای پارک را در نقطه مورد نظر بیابند.

موبنا – گوگل اپلیکیشن مسیریاب و نقشه الکترونیکی خود موسوم به Maps را به‌روز کرد و با افزودن قابلیت‌های جدید به صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید و iOS امکان داد در کشور آمریکا بتوانند برای خودرو خود جای پارک پیدا کنند.

اپلیکیشن Maps گوگل با این به‌روزرسانی به ساکنان ۲۵ شهر آمریکا امکان می‌دهد تا بتوانند در مناطقی که جای پارک به سختی پیدا می‌شود،‌ در کوتاه‌ترین زمان اتومبیل خود را پارک کنند که این قابلیت برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است.

در خارج از آمریکا نیز سرویس مذکور برای بسیاری از پایتخت‌ها و شهرهای بزرگ جهان راه‌اندازی شده است که از جمله آنها می‌توان به کپنهاگ، آمستردام، بارسلونا، کلن، دوسلدورف، لندن، مادرید، منچستر،‌ میلان، مونترال، مسکو، مونیخ، پاریس،‌ پراگ، ریو دجانیرو، رم،‌ سائوپائولو،‌ استکهلم، اشتوتگارت، تورنتو،‌ وانسیا و ونکوور اشاره کرد.

نسخه به‌روز شده Maps گوگل جای پارک می یابد!

آیکون‌های مخصوص جای پارک دشوار که در نسخه به‌روز شده اپلیکیشن Maps گوگل نمایان می‌شوند به کاربران امکان می‌دهند تا متوجه شوند که پاک کردن اتومبیل در یک مکان به‌خصوص تا چه اندازه می‌تواند دشوار باشد یا اینکه در کدام نقطه می‌توانند بهتر و آسان‌تر اتومبیل خود را پارک کنند.

کاربران در نسخه جدید این ابزار موبایلی کارت‌های راهنما در اختیار دارند که در پایین صفحه نمایان می‌شوند و به کمک آنها می‌توانند کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به نزدیک‌ترین جای پارک را بیابند.

شرکت گوگل توضیح داد این قابلیت در آینده نزدیک برای دیگر شهرهای جهان هم عرضه می‌شود و کاربران به کمک آن می‌توانند پیش از رسیدن به مقصد، نزدیک‌ترین جای پارک را در نقطه مورد نظر بیابند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا