فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

کارشناسان بررسی‌های دقیق و جامعی را انجام دادند تا لیست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها را برای گلکسی نوت ۸ منتشر کنند و در اینجا لیست مذکور برای شما ارایه شده است.

موبنا – گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» یکی از محبوب‌ترین و بهترین دستگاه های اندرویدی موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود و با این وجود اگر قصد خرید آن را دارید باید بدانید که برای این محصول می‌بایست پول زیادی پرداخت کنید. قیمت این فبلت از ۹۳۰ دلار آغاز می‌شود و به همین خاطر باید از این دستگاه موبایلی جیبی به خوبی محافظت کنید.

اگر جزء‌ آن دسته از کاربرانی هستید که دایم در خارج از منزل یا محل کار خود به سر می‌برید و گوشی هوشمند هموازه از دست شما سقوط می‌کند، یک قاب محافظ قوی و کارآمد می‌تواند جلوی بروز هرگونه مشکل احتمالی را بگیرد و به خصوص برای این گوشی که بخش جلو و پشت آن از شیشه ساخته شده است، شما را بیمه کند.

از زمان معرفی رسمی «گلکسی نوت ۸» تا امروز انواع مختلف قاب‌های محافظ توسط شرکت‌های مختلف ارایه شده است. با این وجود کارشناسان بررسی‌های دقیق و جامعی را انجام دادند تا لیست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها را منتشر کنند و در اینجا لیست مذکور برای شما ارایه شده است.

 

فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

اوترباکس دیفندر – قیمت: ۶۰ دلار

سری قاب‌های محافظ «دیفندر» ساخت شرکت «اوترباکس» یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای محافظ از گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند و هم‌اکنون قاب محافظ «دیفندر» برای گوشی هوشمند «نوت ۸» عرضه شده است. این قاب به استاندارد ویژه برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی مجهز شده است. قاب مذکور در مقابل سقوط، و  گرد و غبار مقاوم است و یک گیره ویژه دارد تا کاربر در صورت تمایل به راحتی بتواند آن را به کمربند خود متصل کند. ساختار چندلایه‌ای «اوترباکس دیفندر» به گونه‌ای ساخته شده است که شدیدترین ضربات را هم دفع می‌کند.

 

فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

اسپیگِن تاو آرمور – قیمت: ۴۰ دلار

شرکت «اسپیگن» قاب‌های معمول با قیمت ارزان روانه بازار می‌کند و برای گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» نیز یک قاب مقاوم طراحی کرده است که با نام «اسپیگن تاو آرمور» شناخته می‌شود. بدنه این قاب محافظ از دو لایه مجزا ساخته شده است تا هرگونه شوک را دفع کند و جلوی بروز هرگونه آسیب را بگیرد. این قاب با یک نمایشگر ۴۶ اینچی آزمایش شد و کارشناسان آن را ۲۶ بار متوالی از فاصله مشخص رها کردند که البته در نهایت هیچ مشکلی برای نمایشگر پیش نیامد. این قاب محافظ یک پایه ویژه دارد که به کمک آن می‌توانید گوشی را در محل مناسب قرار دهید.

 

فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

سامسونگ راگد پروتکتیو کاور – قیمت: ۴۰ دلار

سامسونگ برای محافظت از پرچمدار جدید خود یک قاب محافظ و پیشرفته عرضه کرده و آن را به آخرین استانداردهای نظامی مجهز کرده است. این قاب می‌تواند شدیدترین ضربه‌ها را دفع کند و در هنگام بروز هرگونه حادثه از گوشی هوشمند شما به طور کامل محافظت کند. شکل ظاهری این قاب بسیار زیبا است و از نظر مقاومت هم می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

 

فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

یواِی‌جی مونارک – قیمت: ۶۰ دلار

«اوربان آرمور گییِر مونارک» از جمله قاب‌های محافظ محسوب می‌شود که قیمت بالایی دارد و البته از گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» به بهترین شکل محافظت می‌کند. این قاب محافظ جدید طراحی یو‌اِی‌جی را شامل می‌شود و با قابلیت ویژه خود آخرین استانداردهای نظامی را شامل می‌شود. این قاب با گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» بارها آزمایش شده است و پس از سقوط‌های متوالی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نشده است. بدنه این قاب از ۵ لایه مجزا ساخته شده است و به همین خاطر در مقابل سخت‌ترین ضربات هم مقاوم است.

 

فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

اسپیگِن راگد آرمور – قیمت: ۲۵ دلار

این قاب نسبت به مدل‌های دیگر قیمت ارزان‌تری دارد و البته میزان مقاومت آن قابل قبول است. قاب جدید برای جلوگیری از آسیب‌های ساده گزینه مناسبی محسوب می‌شود و البته تمام نقاط حساس دستگاه از جمله دوربین و نمایشگر را به خوبی محافظت می‌کند. این قاب ۲۵ دلاری را می‌توان یکی از ارزان‌ترین قاب‌های محافظ دانست.

 

فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

 آی-بلاسون بیتِل پرو – قیمت: ۲۸ دلار

«بیتِل پرو» یکی از ارزان‌ترین و مقاوم‌ترین قاب‌هایی محسوب می‌شود که برای «نوت ۸» عرضه شده است و ده‌ها نوع قابلیت محافظتی را در اختیار شما می‌گذارد. برای هر بخش از این قاب به صورت جداگانه برنامه‌ریزی شده است تا گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» با هیچ مشکلی مواجه نشود. شما با این قاب سیستم محافظتی ویژه در قسمت جلو و پشت دستگاه را در اختیار دارید. شکل ظاهری این قاب تقریبا خشن طراحی شده است و با آن هرگونه نگرانی برطرف می‌شود.

 

فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

وی‌آر‌اِس های پرو شیلد – قیمت: ۳۰ دلار

این ابزار جانبی را هم می‌توان یکی از ارزان‌ترین قاب‌های محافظ مخصوص «گلکسی نوت ۸» دانست. این قاب که در شش رنگ مختلف ساخته شده است بدنه بسیار مقاوم و محکمی دارد و از آنجایی که استانداردهای نظامی در آن لحاظ شده است، کلیه تست های صورت گرفته در آزمایشگاه نشان داد با این ابزار مشکلی برای گوشی ایجاد نمی‌شود. «های پرو شیلد» به دو لایه مجزا مجهز شده است که بسیار مقاوم هستند و سقوط با این قاب از هیچ زاویه‌ای باعث نمی‌شود برای آن مشکلی به وجود آید.

 

فهرست بهترین و مقاوم‌ترین قاب‌ها برای «گلکسی نوت ۸» ( +عکس)

پریسایدیو گریپ

این ابزار جانبی را می‌توان یک قاب کاملا مقاوم و سخت معرفی کرد. طراحی این قاب به گونه‌ای است که شکل ظاهری آن خشن و بزرگ به نظر نمی‌رسد و می‌تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند. این قاب دو لایه محافظ را شامل می‌شود که در مقابل سقوط از فاصله ۱۰ فوتی هم می‌تواند جلوی بروز تمامی آسیب‌ها را بگیرد. قاب مذکور همچنین یک لاحظه محافظ برای نمایشگر را شامل می‌شود تا هرگونه نگرانی از صاحب «گلکسی نوت ۸» دور شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا