چرا گوشی های هوآوی داغ نمی کنند!

دمای بالا مشکلی رایج در میان تلفن های همراه، به خصوص تلفن های آندروییدی است. این مشکلی است که حتی برخی برندهای مطرح بازار را به شکست های بزرگ در عرضه برخی گوشیها کشانده است.

موبنا – اما چرا حتی زمانی که مانیتور گوشی خاموش هم هست همچنان شاهد گرم شدن برخی گوشی ها هستیم؟ این به این دلیل است که همواره نرم افزارهایی در پس زمینه گوشی در حال کار هستند که اجزای پردازشی را درگیر خود نگاه می دارند.
شرکت هوآوی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در عرضه تلفن های همراه هوشمند به خوبی توانسته این مشکل را حل کند. در تنظیمات گوشی های هوآوی در سه بخش مستقل امکان کنترل کامل برنامه های پس زمینه وجود دارد:
– با بهره گیری از برنامه Phone Manager گوشی های هوآوی و با انتخاب گزینه “Lock Screen Cleanup” می توانید تعیین کنید که کدام یک از برنامه ها در حالتی که مانیتور گوشی خاموش است نیازی به اجرا در پس زمینه را ندارند. پیش بینی این گزینه در گوشی های هوآوی به این دلیل است که اگر به این نکته توجه نشود، حتی در هنگامی که مانیتور گوشی خاموش است برنامه ها به کار خود ادامه داده و با بار پردازشی خود گوشی را گرم می کنند.

چرا گوشی های هوآوی داغ نمی کنند!

– علاوه بر نکته بالا، شما در گوشی های هوآوی می توانید با تعیین Permission برنامه هایی که می توانند به بخش های مشخصی از گوشی مانند SMS، Phone ، Contact و . . . دسترسی داشته باشند، تعداد آنها را محدود تر کنید. برای دسترسی به این بخش تنها کافی است در Setting گوشی های هوآوی در بخش Permission، دسترسی همزمان برنامه ها به بخش های مختلف گوشی را محدودتر کنید.

چرا گوشی های هوآوی داغ نمی کنند!

– بخش دیگری که از طریق آن می توانید برنامه های پس زمینه را در گوشی های هوآوی کنترل کنید استفاده از دکمه مربع شکل پایین صفحه اصلی است که با لمس آن می توانید کلیه برنامه های پس زمینه را کنترل کنید و به صورت دستی آنها را ببندید.

چرا گوشی های هوآوی داغ نمی کنند!

با پیش بینی این بخش های مختلف در گوشی های هوآوی برای کنترل برنامه های پس زمینه می توانید علاوه بر حل مشکل برنامه های پس زمینه، تجربه کاربری بی نظیری را در این گوشی تجربه کنید.
از سوی دیگر در نظر گرفتن این راهکارها موجب می شود که طول عمر باتری گوشی های هوآوی هم نسبت به رقبا بسیار متفاوت باشد.
علاوه بر این هوآوی با تست های مختلف در تولید باتری های خود، خیال کاربران را حتی در حالتی که گوشی دمای بالایی پیدا کند از آتش گرفتن آن، مانند گوشی های رقیب، راحت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا