ال‌جی: V30 امکانات صوتی دارد که تاکنون هیچ گوشی دیگری نداشته است

گوشی هوشمند «ال‌جی وی۳۰» مانند مدل قبلی خود یعنی «وی۲۰» که سال گذشته روانه بازار شده بود به سیستم صوتی «های-فای کواد دی‌اِی‌سی» مجهز شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وندی – شرکت ال‌جی دیروز یک آگهی تبلیغاتی منتشر کرده بود تا از هم‌اکنون کاربران جهانی را برای ورود گوشی هوشمند «وی۳۰» آماده کند و قابلیت‌های متمایز آن را معرفی کند. این شرکت کره‌ای امروز اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول منتشر کرد و توضیح داد «پیش از آنکه دیگر گوشی‌ها چنین امکاناتی را شامل شوند،‌ وی۳۰ قابلیت‌های صوتی منحصر به‌فردی را در اختیار گرفته است که هیچ گوشی هوشمند دیگری آن را ندارد».

گوشی هوشمند «ال‌جی وی۳۰» مانند مدل قبلی خود یعنی «وی۲۰» که سال گذشته روانه بازار شده بود به سیستم صوتی «های-فای کواد دی‌اِی‌سی» مجهز شده است. این سیستم در اصل می‌تواند فایل‌های صوتی را از حالت دیجیتال به آنالوگ تبدیل کند و البته، مدل جدید آن با قابلیت‌های پیشرفته به‌روز شده است.

به دنبال همکاری‌های جدید ال‌جی با شرکت آمریکایی «ای‌اِس‌اِس تکنولوژی»، گوشی هوشمند «وی۳۰» همراه با فناوری «ادونس های-فای کواد دی‌اِس‌سی» عرضه می‌شود که انواع فیلترهای دیجیتالی را برای عرضه فایل‌های صوتی در خود جا داده است و یک تجربه کاملا متفاوت سازگار با سلیقه کاربر را در اختیار آنها می‌گذارد تا صداها به صورت کاملا شفاف از طریق اسپیکر یا هدفون پخش شوند. اسکرین‌شات‌های رسمی منتشر شده از سوی ال‌جی نشان می‌دهد که نوع پخش صدا در گوشی هوشمند «وی۳۰» کاملا دگرگون شده است.

ال‌جی: V30 امکانات صوتی دارد که تاکنون هیچ گوشی دیگری نداشته است

شرکت ال‌جی همچنین با کمپانی بریتانیایی «ام‌کیواِی» یک همکاری ویژه انجام داده است تا نحوه پخش صدا در گوشی هوشمند «وی۳۰» را تغییر دهد. همچنین گفته شده است که این گوشی برای ضبط صدا هم بسیار خوب عمل می‌کند که این اتفاق به واسطه میکروفون منحصر به‌فردی که ال‌جی برای آن در نظر گرفته محقق می‌شود. به گفته شرکت کره‌ای، این گوشی می‌تواند طیف گسترده‌تری از فرکانس‌های صوتی دینامیک را دریافت کند و بدون هرگونه صوت اضافی، صداها را از حالت زمزمه تا رعد و برق با کیفیت بسیار عالی تشخیص دهد.

شرکت ال‌جی همچنین توضیح داد همکاری‌های خود را با کمپانی B&O ادامه می‌دهد تا به کمک آنها کیفیت صوتی گوشی هوشمند «ال‌جی وی۳۰» ارتقا یابد. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است گوشی هوشمند «ال‌جی وی۳۰» در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۷ یعنی سه روز دیگر به صورت رسمی معرفی شود و با فاصله زمانی کوتاه به دست کاربران جهانی برسد.

دکمه بازگشت به بالا