۵۸ درصد مردم «گلکسی نوت ۸» را گوشی زیبا و کارآمد می‌دانند

سامسونگ این محصول زیبا و باکیفیت را عرضه کرده است و اگرچه قیمت آن اندکی گرفته است، کاربران زیادی برای خرید آن ابراز تمایل کرده‌اند.

موبنا، رضا خواجه‌وندی – پس از گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های فراوان بالاخره سامسونگ پرچمدار بعدی خود یعنی «گلکسی نوت ۸» را معرفی کرد. این گوشی هوشمند بزرگ و پرقدرت با نمایشگر مجهز به لبه‌های منحنی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود که از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به استفاده از شیشه در قسمت پشت بدنه، دو لنز مجزا برای دوربین، و قلم هوشمند پیشرفته S Pen اشاره کرد.

طراحی این محصول به گونه‌ای است که می‌توان آن را بهترین گوشی هوشمند سامسونگ دانست و به جرات گفت هیچ محصول دیگری در هیچ کارخانه‌ای تاکنون به این شکل ساخته نشده است. شرکت کره‌ای سامسونگ این فبلت را در حالی معرفی کرد که مدل قبلی آن یعنی «گلکسی نوت ۷» به واسطه آتشسوزی‌های مکرر خود پس از دو بار جمع‌آوری سراسری نتوانست در بازار دوام بیاورد و سامسونگ بزرگترین شکست خود را با این گوشی تجربه کرد.

این شکست به قدری عمیق بود که شرکت سامسونگ در یک دوره زمانی تصمیم گرفت برند «گلسکی نوت» را برای همیشه کنار بگذارد و البته دوباره قرار بر آن شد که این سری از گوشی‌ها با کیفیت بهتر به گونه‌ای وارد بازار شود که بار دیگر توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

۵۸ درصد مردم «گلکسی نوت ۸» را گوشی زیبا و کارآمد می‌دانند

هم‌اکنون سامسونگ این محصول زیبا و باکیفیت را عرضه کرده است و اگرچه قیمت آن اندکی گرفته است، کاربران زیادی برای خرید آن ابراز تمایل کرده‌اند. با این وجود اگر قرار بود شما گوشی هوشمند خود را عوض کنید «گلکسی نوت ۸» یکی از گزینه‌های جدید شما محسوب می‌شد؟

کارشناسان یک بررسی جهانی انجام دادند تا مشخص شود چند درصد از مردم این گوشی را دوست دارند و برای خرید آن ابراز تمایل کرده‌اند. در این نظرسنجی آنلاین ۴۲۶۴ نفر از سراسر جهان شرکت کردند و در پایان شخص شد ۵۸.۰۷ درصد کاربران به این اتفاق پاسخ مثبت دادند و اظهار داشتند که از این گوشی خوششان می‌آیند و در مجموع شکل ظاهری و قابلیت های داخلی آن را می‌پسندند. در مقابل ۴۱.۹۳ درصد کاربران هم گفتند که در این زمینه تردید دارند و هنوز در مورد این محصول به اطمینان نرسیده‌اند.

۵۸ درصد مردم «گلکسی نوت ۸» را گوشی زیبا و کارآمد می‌دانند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا