همه اطلاعات گوشی «هوواوی مِیت ۱۰» لو رفت

گوشی هوشمند «هوواوی مِیت ۱۰» به نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز شده است که این نمایشگر تقریبا همه سطح روی دستگاه را می‌پوشاند و تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل نمایش داده می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت هوواوی یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که در آن تمام گوشی‌های هوشمند این شرکت که به دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا مجهز شده‌اند را نشان می‌دهد. در این لیست «هوواوی پی۹» و «پی۹ پلاس» قبل از بقیه گوشی‌ها معرفی می شوند که البته تاریخ تولید آنها به آپریل ۲۰۱۶ برمی‌گردد. پس از آن گوشی هوشمند «هوواوی مِیت ۹» به نمایش درمی‌آید که زمان تولید آن به نوامبر ۲۰۱۶ برمی‌گردد و گوشی‌های «هوواوی پی۱۰» و «پی۱۰ پلاس» که در آپریل ۲۰۱۷ معرفی شدند به نمایش درمی‌آیند.

ولی پس از این محصولات یک دستگاه گوشی هوشمند به نمایش درمی‌آید که هنوز معرفی نشده است و تاریخ ورود آن به بازار ۱۶ اکتبر ۲۰۱۷ اعلام شده است. این گوشی با عنوان «فراتر از کهکشان‌ها» معرفی می‌شود. کارشناسان بر این باورند که محصول یاد شده «هوواوی مِیت ۱۰» است که از مدت‌ها قبل گفته شده بود در تاریخ ۱۰ اکتبر به صورت رسمی معرفی می شود. بر اساس آنچه که در آگهی تبلیغاتی شرکت هوواوی نمایان شده است، این محصول شش روز پس از تاریخ یاد شده وارد بازار می‌شود.

«ایوان بلاس» یکی از سرشناس‌ترین کارشناسان حوزه فناوری در جهان که همواره گمانه‌زنی‌های بسیار دقیقی در مورد گوشی‌های جدید انجام می‌دهد به تازگی اعلام کرد شرکت هوواوی گوشی هوشمند «مِیت ۱۰» را با کد «مارسل» توسعه می‌دهد. هنوز به درستی مشخص نشده است که چرا شرکت چینی این نام را برگزیده است.

همه اطلاعات گوشی «هوواوی مِیت ۱۰» لو رفت

این گوشی هوشمند به تراشه‌ای که به تازگی در شرکت هوواوی ساخته شده و «کیرین ۹۷۰» نام دارد،‌ مجهز شده است و نکته مهم اینجاست که تراشه مذکور مبتنی بر فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده است. تراشه هشت هسته‌ای مذکور ساختار «بیگ‌لیتِل» دارد که چهار هسته «کوتِکس-آ۷۳» با توان ۲.۸ گیگاهرتز را شامل می‌شود. این هسته‌ها برای انجام فعالیت سنگین جاسازی شده‌اند و در مقابل چهار هسته «کورتِکس-آ۵۳» وظایف سبک‌تر را به عهده می‌گیرند.

گوشی هوشمند «هوواوی مِیت ۱۰» به نمایشگر ۶.۱ اینچی مجهز شده است که این نمایشگر تقریبا همه سطح روی دستگاه را می‌پوشاند و تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل نمایش داده می‌شود. دوربین دوگانه این گوشی هوشمند دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی دارد که یکی از آنها با کیفیت رنگی RGB و دیگری به صورت مونوکروم تصویربرداری می‌کند. قابلیت مذکور این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر بتواند در مکان‌هایی که نور بسیار کم است تصویربرداری کند و همچنین عکس‌های سیاه-سفید زیبایی را تهیه کند.

گوشی هوشمند «مارسل» قابلیت‌های متمایز فراوانی دارد که هوواوی به واسطه آنها پیش‌بینی می‌کند فروش جهانی این گوشی هوشمند بالا باشد. به هر حال، از هم‌اکنون می‌بایست کمتر از دو ماه منتظر ماند تا زمان معرفی رسمی این دستگاه فرا برسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا