از رفتن واعظی تا اظهارات جنجالی یک آقازاده!

یکی و دو ماه اول تابستان امسال پر از اتفاقات ریزودرشت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بود. مهم‌ترین رویدادی که ماه گذشته اتفاق افتاد بحث رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

موبنا – با این رأی اعتماد یک وزیر تحصیل‌کرده و جوان هدایت مهم‌ترین وزارتخانه کشور را به‌دست گرفت. با توجه به سوابق کاری وزیر جدید، بسیاری کارشناسان انتظار تغییر و تحولات مثبت بسیار زیادی را در این حوزه دارند. البته تمام خبرهای این شماره به بحث وزارت ارتباطات مربوط نیست، چراکه اگر اخبار این حوزه را دنبال کرده باشید، یک آقازاده معروف در اوایل مرداد ماه، طی اظهاراتی تأمل‌برانگیز دلایل موفقیت در تجارت و سیاست را داشتن ژن‌های برتر عنوان کرد! وی حتی پا فراتر گذاشته و عنوان کرده بود که ورود اپراتور دوم نتیجه مذاکرات شخصی او در بیست‌وچند سالگی است! با توجه به موضوعاتی که از آن‌ها نام بردیم. در این شماره از ماهنامه تلفن‌همراه به اظهارات جنجالی این آقازاده معروف پرداخته‌ایم و ابعاد امنیتی و اجتماعی حضور یک اپراتور چندملیتی را مرور کرده‌ایم. همچنین مطابق همیشه جدیدترین اخبار و نقد و بررسی‌های گوشی‌های هوشمند، گجت‌های فناوری و… را می‌توانید در این شماره از ماهنامه تلفن‌همراه مطالعه کنید. در بخش حوادث نیز به خواندنی‌ترین اخبار این حوزه پرداخته‌ایم و پرونده جذاب این شماره هم به دلایل خودکشی کارگران کارخانه اپل و پشت پرده این حوادث اختصاص‌یافته است.

 

از رفتن واعظی تا اظهارات جنجالی یک آقازاده!

ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا