دستیار هوشمند «بیکسبای» سامسونگ در اختیار کاربران ۲۰۰ کشور جهان

از این پس دستیار هوشمند «بیکسبای» در دو گوشی هوشمند مذکور در بیش از ۲۰۰ کشور جهان از جمله استرالیا، کانادا، آفریقای جنوبی، بریتانیا و … مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – زمانی که شرکت سامسونگ دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را معرفی کرد برای نخستین بار دستیار دیجیتالی این شرکت موسوم به «بیکسبای» هم به کاربران معرفی شد که البته در زمان ورود دو محصول یاد شده این دستیار هوشمند فقط در کشورهای آمریکا و کره جنوبی مورد پشتیبانی قرار گرفت.

ولی شرکت سامسونگ امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از این پس دستیار هوشمند «بیکسبای» در دو گوشی هوشمند مذکور در بیش از ۲۰۰ کشور جهان از جمله استرالیا، کانادا، آفریقای جنوبی، بریتانیا و … مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد.

دستیار هوشمند «بیکسبای» سامسونگ در اختیار کاربران ۲۰۰ کشور جهان

با این دستیار دیجیتالی هوشمند کاربر می‌تواند بدون دخالت دست و از طریق فرمان صوتی عکس سلفی بگیرد،‌ اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را باز کند، و حتی به گوشی خود بگوید: «آخرین عکس گرفته شده را روی فیسبوک به اشتراک بگذارد». کاربران در کشورهای مختلف برای آنکه این دستیار صوتی را فعال کنند می‌بایست روی کلید مخصوص که در بدنه پرچمدار جدید گوشی‌های سامسونگ کار گذاشته شده است کلیک کنند و سپس بگویند: «سلام، بیکسبای».

البته سامسونگ هنوز فرآیند عرضه عمومی دستیار هوشمند خود به همه نقاط زمین را به پایان نرسانده است. این شرکت در نظر دارد زبان‌های بیشتر، قابلیت‌های بیشتر و دستگاه های بیشتر را به این سیستم هوش مصنوعی اضافه کند. سامسونگ همچنین اعلام کرد که در آینده نزدیک تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌ها مورد پشتیبانی این دستیار هوشمند قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا