«گلکسی اس۹» سامسونگ ساختار پازلی دارد

گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» سامسونگ ساختار ماژولی دارد و کاربران می‌توانند قطعات مختلف بدنه را به صورت پازل از یکدیگر جدا کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «الدار مورتازین» یکی از تحلیلگران روسی است که همواره در حوزه گوشی‌های هوشمند گمانه‌زنی‌های درستی انجام می دهد. او در آخرین توئیت خود اطلاعاتی را در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی «گلکسی اس۹» منتشر کرد.

بر اساس شایعات منتشر شده که هم‌اکنون توسط این کارشناس روسی هم تایید شده است، گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» سامسونگ ساختار ماژولی دارد و کاربران می‌توانند قطعات مختلف بدنه را به صورت پازل از یکدیگر جدا کنند.

هم‌اکنون گوشی هوشمند «موتو زد» موتورولا با این قابلیت عرضه شده است و البته از چند روز قبل گوشی متفاوت «اسنشال فون» نیز این قابلیت را در اختیار کاربران گذاشت. این دو گوشی به کاربران امکان می‌دهند بدون داشتن هرگونه تخصص قطعات مختلف بدنه را جدا کنند و مدل پیشرفته‌تر آن را جایگزین کنند. واحد «موتو مودز» موتورولا انواع مختلف لوازم جانبی از جمله پروژکتور، اسپیکر، باتری، پلتفرم مخصوص بازی، دوربین دیجیتالی هاسِلبلاد، دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه و … را تولید می‌کنند تا صاحبان گوشی هوشمند مذکور بتوانند از این طریق لوازم یاد شده را به دستگاه اصلی اضافه کنند.

«گلکسی اس۹» سامسونگ ساختار پازلی دارد

گوشی هوشمند «اسنشال فون» که به تازگی وارد بازار شده است هم قابلیت یاد شده را دارد و برای آن یک دستگاه دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه‌ای پازلی ارایه شده است.

به گفته منبع آگاه مورتازین، سیستم ماژولار برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» سامسونگ به گونه‌ای ساخته شده است که به کاربر امکان می دهد در آن واحد فقط یک ابزار جانبی را به بدنه دستگاه اضافه کند و البته برخی روش‌ها ارایه شده است که کاربر بتواند به صورت همزمان دو یا چند ابزار جانبی را مورد استفاده قرار دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این توئیت، بین سیستم پازلی پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۸ میلادی و سیستم پازلی گوشی هوشمند «موتو زد» موتورولا مشابهت‌های فراوان وجود دارد. به عنوان مثال هر دو گوشی هوشمند در قسمت پشت بدنه یک بخش مغناطیسی را شامل می شود تا ابزار جانبی به آن متصل شود.

البته باید توجه داشته باشید هنوز طراحی نهایی «گلکسی اس۹» مورد تایید قرار نگرفته است تا بر اساس آن بتواند محل اتصال ابزار جانبی در این گوشی هوشمند را مشخص کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا