با پارس امپریا، امپراطوری خود را راه بیندازید

پارس ایمپریا یک بازی استراتژیک آنلاین است که به شما اجازه پلک زدن نمی‌دهد؛ این بازی شما را به رقابت با کاربر‌های همیشه بیدار و آنلاین دعوت می‌کند؛ باید امپراطوری خود را گسترش دهید و در عصری امپراطوری خود را آغاز می‌کنید که هنوز باروت و اسلحه پایشان به میادین جنگ باز نشده؛ می‌توانید با گسترش ارتش خود به وسعت امپراطوری خود قدرت ببخشید و و قلمرو خود را توسعه دهید تا همه از شما فرمانبرداری کنند.

موبنا –  در این بازی تنها به جنگ و غارت و تصاحب امپراطوری‌های دیگر نمی‌پردازید، بلکه با گسترش روابط دیپلماتیک خود و امضای عهد‌نامه دوستی با قلمرو‌های دوستانتان وارد روابط می‌شوید تا اعتبار و قدرت بیشتری داشته باشید؛ در واقع با استفاده از این اپلیکیشن در بازی استراتژیک پارس ایمپریا روابط خود را با دیگر کاربران آنلاین هم محکم می‌کنید؛ برای شروع به بازی باید برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و یا به عنوان مهمان وارد بازی شوید، همچنین پس از اجرای برنامه نیاز به دانلود چیزی حدود ۷۰ مگابایت دیتا است.

پارس ایمپریا توسط شرکت ایده‌های رایانه‌ای اهورا توسعه داده شده و تا به امروز بیش از۲۰۰۰ کاربر فعال را از آن خود کرده است؛ این برنامه چیزی حدود ۳۵ مگابایت از فضای گجت اندرویدیتان را اشغال خواهد کرد؛ همچنین برای پلتفرم‌های موبایل و تبلت (اندروید) و همچنین ویندوز (نسخه تحت وب) عرضه شده است، در ادامه به نقد و بررسی این بازی استراتژیک می‌پردازیم با پانوشت همراه باشید.

الهام پارس امپریا از واقعیت‌‌های تاریخی

بازی پارس ایمپریا که تفاوت زیادی با سایر بازی‌های مشابه خود دارد از المانی بهره گرفته است که آن را از سایر بازی‌های استراتژی متمایز می‌کند و آن دوری از عناصر تخیلی و الهام گرفتن از نماد‌هایی است که در گذشته واقعا وجود داشته است.

در این بازی مراحل پیشرفت و توسعه قلمرو شما به صورت پیش‌فرض و بر اساس چیزی که سیستم طراحی کرده است پیش می‌رود و نمی‌توانید به دلخواه خودتان برنامه ریزی کنید و بر مبنای آن‌چه در ذهنتان است پیش‌بروید.

پارس ایمپریا تفاوت جالب و جذابی را با دیگر اپ‌های مشابه خود دارد و آن این است که می‌توانید سایر قلمرو‌ها را به تبعه تبدیل کنید؛ یعنی مستعمره درست کنید و عوامل جاسوسی را در آن‌ها پرورش دهید تا جذابیت بازی برایتان دو چندان شود.

فضاسازی بازی

مهم‌ترین مکان‌هایی در این بازی با آن‌ها سروکار دارید تالار شهر و مرکز تحقیقات هستند، که اساس تغییرات و ساخت‌و‌ساز تاسیسات شما توسط آن‌ها انجام می‌شود؛ از این دو مورد مهمترین آن‌ها تالار شهر است.

به صورت کلی دو بخش اساسی، بخش‌های نظامی و اقتصادی هستند که پایه و اساس امپراطوری شما در آن‌ها شکل می‌گیرد.

روند بازی به صورت مرحله‌ای پیشرفت می‌کند، همچنین در حکومت خود باید طوری استراتژی بازی را تعیین کنید که شهروندان از شما رضایتمندی کامل داشته باشند، و اگر خلاف این صورت بگیرد درصدی از جمعیت خود را از دست خواهید داد؛ شایان ذکر است که میزان مالیات بر روی رضایتمندی آن‌ها تاثیر‌گذار است.

برای توسعه تاسیسات خود باید، کارگرانی را استخدام کنید تا برایتان کار کنند و منابع را استخراج کنند؛ هرچه افراد بیشتری را استخدام کنید منابع بیشتری را در ایالت خود تولید خواهید کرد چراکه جمعیت بیکار چیزی تولید نمی‌کند؛ همچنین طبقات مختلف جامعه در این بازی جدا شده‌اند به صورتی که افراد بزرگ (اشراف) و نامدار در کاخ‌ها زندگی می‌کنند.

و درنهایت پارس ایمپپریا تجهیزات و امکانات زیادی را برای کاربران خود در نظر گرفته است مانند: مراحل تحقیقات، فعالیت های پزشکی، آیتم‌های مربوط به رشد جمعیت و… که برای لذت بردن از همه بخش‌های جذاب آن حتما باید خودتان یک بار آن‌را امتحان کنید.

پیشنهاد ما این است که پارس ایمپریا را امتحان کنید تا به قدرت بازی‌سازان ایرانی پی ببرید!

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا