ترفند سامسونگ برای تضمین فروش پرچمدار خود!

شرکت سامسونگ هر دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را نسبت به زمانی که وارد بازار شده بودند ۱۵۰ دلار ارزان‌تر می‌فروشد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر چه پاییز در راه است و سامسونگ برای تابستان ۲۰۱۷ دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را روانه بازار کرد، ولی این شرکت هم‌اکنون چهار ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است که در آن سعی می‌کند قابلیت‌های «اس۸» برای لذت بردن هرچه بیشتر از تابستان را به نمایش بگذارد.

سامسونگ در هر چهار تبلیغ ویدیویی جدید سعی کرده است ساحل و دریا را به نوعی نشان دهد و قابلیت‌های پرچمداران جدید خود را برای فصل تابستان به نمایش گذارد. هر دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» به استاندارد ضدآب و ضدگرد و غبار IP58 مجهز شده‌اند و بر این اساس کاربران می‌توانند در تفریحات آبی تابستان بدون هرگونه نگرانی این دستگاه‌ها را مورد استفاده قرار دهند.

ترفند سامسونگ برای تضمین فروش پرچمدار خود!

باید توجه داشته باشید که طی ماه جاری میلادی گوشی‌های هوشمند قوی و جدیدی وارد بازار می‌شوند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به «گلکسی نوت ۸» سامسونگ، «آیفون ۸» اپل، «پیکسل ۲» گوگل و … اشاره کرد. با این وجود سامسونگ که تصمیم دارد یک پرچمدار دیگر را در آینده نزدیک به دست کاربران جهانی برساند، همچنان می‌کوشد فروش دو پرچمدار دیگر که چند ماه قبل روانه بازار شدند را بالا نگه دارد.

لازم به ذکر است شرکت سامسونگ هر دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را نسبت به زمانی که وارد بازار شده بودند ۱۵۰ دلار ارزان‌تر می‌فروشد و بی‌تردید مدل جدید این گوشی‌ها که به زودی با نام «گلکسی نوت ۸» وارد بازار می‌شود از هر دو آنها گران‌تر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا