«گوگل پیکسل ۲» آخرین مجوز ورود به بازار را گرفت

«پیکسل ۲» به سیستم عامل اندروید ۸.۰.۱ مجهز شده است که سازمان FCC نیز آن را تایید کرده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) مجوزهای لازم برای ورود گوشی هوشمند «گوگل پیکسل ۲» را اعطا کرد. بر اساس اسناد ثبت شده که در سایت اینترنتی سازمان FCC منتشر شده است، گوشی هوشمند «پیکسل ۲» بار دیگر توسط شرکت اچ‌تی‌سی ساخته شده است.

بر اساس این اسناد مشخص شد شرکت گوگل دو گوشی هوشمند «پیکسل ۲» و «پیکسل ۲ اکس‌ال» را آماده ورود به بازار کرده است که قابلیت‌های مشابه «اِج سِنس» در گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو۱۱» را شامل می‌شوند.

در این دو گوشی هوشمند جدید کاربران می‌توانند برای باز کردن اپلیکیشن‌ها، کنترل قابلیت‌های اصلی از جمله باز کردن تصاویر، و … از هر دو سمت دستگاه استفاده کنند. سازمان FCC توضیح داد این گوشی هوشمند جدید با نام «اکتیو اِج» در شرکت اچ‌تی‌سی توسعه یافته است.

«گوگل پیکسل ۲» آخرین مجوز ورود به بازار را گرفت

بر اساس برخی اسکرین‌شات‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، «پیکسل ۲» به سیستم عامل اندروید ۸.۰.۱ مجهز شده است که سازمان FCC نیز آن را تایید کرده است. کاربرانی که این گوشی هوشمند را خریداری می کنند می‌توانند دستیار دیجیتالی شرکت سازنده یعنی «گوگل اسیستَنت» را با فشردن یک کلید در بدنه دستگاه فعال کنند.

همچنین مشخص شد از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دستگاه حدود ۲۱ درصد آن با سیستم عامل و اپلیکیشن‌های مربوطه پر شده است و در مقابل ۵۰ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سال گذشته شرکت گوگل مدل‌های اولیه گوشی هوشمند «پیکسل» را با حداقل حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت عرضه کرده بود.

چندین سندی که از پیش منتشر شده بود ثابت کرد که این گوشی هوشمند با کد GO11A در شرکت گوگل توسعه یافته است و سازمان توسعه فناوری وای-فای نیز چندی پیش مجوزهای لازم برای عرضه این دستگاه را ارایه کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا