پشتیبانی اکسپریا ایکس زد پریمیوم از پخش HDR

صاحبان موبایل سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم می‌توانند محتوای HDR در برنامه‌های Netflix را با کیفیتی بهتر نسبت به گذشته در اختیار داشته باشند.

موبنا – به گزارش موبنا، صاحبان گوشی هوشمد سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم می‌توانند تا محتوای HDR در برنامه‌های سرویس پخش ویدیو نت فیلیکس را با کیفیتی بهتر نسبت به گذشته در اختیار داشته باشند و از تماشای محتوای با کیفیت بالا در صفحه نمایش با کیفیت گوشی پرچمدار سونی لذت ببرند. در محتوای HDR به دلیل رنگ، کنتراست و نور ارتقا یافته، کاربران می‌توانند تا تجربه‌ای بهتر و مانند دنیای واقعی را در اختیار داشته باشند.
مارکوس یی، متخصص توسعهٔ روابط تجاری سونی موبایل درباره این مسئله که چرا قابلیت HDR به عنوان قابلیت فوق‌العاده‌ای برای طرفداران Netflix و دارندگان Xperia XZ Premium به شمار می‌رود، گفت: قابلیت HDR به تماشاگران محتوای تصویری امکان تجربهٔ فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با رنگ‌هایی فوق‌العاده و همانند دنیای واقعی با جزئیاتی بیشتر برای واقع‌گرایی چشمگیرفراهم می‌کند. سرویس نت فیلیکس همواره پیشروی حوزه سرگرمی است و اکنون دارندگان اسمارت فون‌های سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم می‌توانند محتوای ویدیویی را با بالاترین کیفیت ممکن در هر کجا که می خواهند، تماشا کنند.
افرادی که موبایل پرچمدار شرکت سونی، اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اشتراک ممتاز نت فیلیکس را برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را در اختیار داشته باشند، می‌توانند به تنظیمات پخش سرویس نت فیلیکس رفته و کیفت پخش ویدیو را با بالاترین رده یعنی High قرار دهند تا از کیفیت پخش بسیار بالا در تلفن هوشمند اکسپریا ایکس زد پریمیوم لذت ببرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا