مراقب باشید خورده نشوید!

شاید نابود کردن زامبی‌ای که تنها در یک گوشه گیر افتاده کار نسبتاً ساده‌ای باشد. اما زمانی که این موجودات تشنه خون گروهی حمله می‌کنند، آن‌وقت است که یا باید دُم خود را روی کول‌تان گذاشته و فرار کنید و یا با بی رحمی تمام به آن‌ها حمله کرده و به سرعت نابودشان کنید.

موبنا – متأسفانه و یا شاید خوشبختانه زامبی‌های Zombie Age 3 گروهی حمله می‎‌کنند و بسیار گرسنه و تشنه هم هستند. اما نگران نباشید، این بازی بیش از آن چیزی که انتظارش را دارید، تجهیزات و مهمات برای نابود کردن آن‌ها در اختیارتان می‌گذارد!

مرور بازی:

برای زنده ماندن و نجات از دنیا آخرالزمانی این بازی، باید چهار قانون اصلی را رعایت کنید:

قانون اول: از آنجایی که زامبی‌ها گروهی و پشت هم به شما حمله می‌کنند، باید دائماً در حرکت باشید، لحظه‌ای غفلت و ایستادن بی‌جا ممکن است به خورده شدن شما توسط زامبی‌های گرسنه ختم شود.

قانون دوم: در این بازی به هر جنبنده‌ای شلیک کنید!

قانون سوم: همیشه چاقو به همراه خود داشته باشید. چاقو مثل تفنگ گلوله ندارد که تمام شود و شما را دست خالی رها کند!

قانون چهارم: همراه داشتن اسلحه‌های بیشتر در این بازی، به معنای گلوله‌های بیشتر برای کشتن زامبی‌ها است. پس سعی کنید در حالی‌که تا دندان مسلح هستید، وارد مراحل شوید.

و آخرین و البته مهم‌ترین قانون بازی: آرامش خود را حفظ کرده و سعی کنید خورده نشوید!

مراقب باشید خورده نشوید!

با رعایت قوانین اصلی بازی می‌توانید تا حد زیادی به رهایی از دنیای زامبی‌ها امیدوار باشید. فراموش نکنید محوریت اصلی این بازی کشتن فله‌ای زامبی‌هایی است که از هر جهت به شما حمله ور می‌شوند. پس سرعت عمل بالا در این بازی حرف اصلی را می‌زند.

هر مرحله بازی شامل طی کردن مسیری است که از در و دیوار آن زامبی می‌بارد. شما باید سعی کنید علاوه بر نابود کردن زامبی‌های، سکه‌ها و سایر آیتم‌های کمکی بازی را نیز در مسیر جمع کنید. در عین حال باید مأموریتی که بازی قبل از هر مرحله برای شما تعیین کرده را نیز با موفقیت به انجام رسانید. پس از یک کشت و کشتار حسابی و انجام مأموریت‌ها، حالا می‌توانید سوار هلی‌کوپتری که در انتهای مسیر منتظر شما است شده و از مهلکه فرار کنید.

در این بازی می‌توانید از بین سه شخصیت مختلف که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند یکی را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. هر زمان هم در طول بازی با مرحله سختی مواجه شدید، می‌توانید از قسمت دوستان، یک نفر را انتخاب کرده تا در طی کردن مرحله به شما کمک کنند. فقط به یاد داشته باشید دوستان شما پس از هر بار شرکت در مراسم کشتار زامبی‌ها، نیاز به استراحت خواهند داشت و شما نمی‌توانید پشت هم از آن‌ها درخواست کمک کنید.

کنترل این بازی بسیار ساده است، برای حرکت و جهت‌دهی تنها کافی است انگشت خود را روی دایره سمت چپ صفحه حرکت داده و برای شلیک کردن و یا استفاده از سلاح‌های دیگر از دایره‌های سمت راست صفحه استفاده کنید. سلاح‌های این بازی تنوع فوق‌العاده‌ای دارند و طیف وسیعی از سلاح‌های گرم مانند MP5 و شات‌گان و سلاح‌های سرد مانند چاقو و پتک را در بر می‌گیرند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این بازی قسمت کازینو است. در این قسمت می‌توانید با ارائه سکه‌های مخصوصی که طی هر مرحله بدست می‌آورید، شانس خود را امتحان کرده و برنده سکه، اسکناس و یا سایر تجهیزات شوید.

مراقب باشید خورده نشوید! Zombie Age 3 گرافیک خوبی دارد و هر مرحله پر از جزئیات مختلف است. کاراکترها و دیالوگ‌هایی که در بازی ردوبدل می‌شوند، متنوع و بامزه هستند. گیم‌پلی بازی سریع، جذاب و مهیج بوده و برای شما فرصت سرخاراندن نمی‌گذارد. امکانات مختلفی که این بازی در قسمت Free در اختیار شما قرار می‌دهد، از انواع چالش‌های هفتگی و ماهانه گرفته، تا مأموریت‌های جانبی‌ای که به هر مرحله می‌توان اضافه کرد، همه و همه تنوع قابل قبولی به بازی بخشیده‌اند. با این اوصاف، به نظر نمی‌رسد برای کشتار بی‌رحمانه زامبی‌ها نیاز به بهانه دیگری داشته باشید!

کافه‌بازار
  • مراقب باشید خورده نشوید!
  • مراقب باشید خورده نشوید!
  • مراقب باشید خورده نشوید!
  • مراقب باشید خورده نشوید!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا