«وِرتو» همه گوشی‌های لوکس خود را حراج کرد

شرکت «وِرتو» چندی پیش اعلام ورشکستگی کرد و هم‌اکنون برای آنکه بتواند بدهی‌های خود را پرداخت کند،‌ تصمیم گرفته است تمام سرمایه‌های خود را واگذار کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «وِرتو» نام شرکتی است که از سال‌ها قبل به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند لوکس در جهان خود را معرفی کرد و توانست توجه کاربران ثروتمند و متمول را به خود جلب کند. این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر لندن واقع شده است در سال‌های اخیر مشکلات فراوانی را پیش‌ روی خود دید و از وقتی که از شرکت نوکیا جدا شد، چندین بار واگذار شد.

شرکت «وِرتو» چندی پیش اعلام ورشکستگی کرد و هم‌اکنون برای آنکه بتواند بدهی‌های خود را پرداخت کند،‌ تصمیم گرفته است تمام سرمایه‌های خود را واگذار کند.

در آخرین خبرها گفته شد شرکت «ورتو» از امروز تمام گوشی‌های هوشمند لوکسی که در انبارهای بریتانیا از آنها نگهداری می‌کند را حراج خواهد کرد و حتی گوشی‌های بسیار لوکس و گران‌قیمتی که در موزه این شرکت نگهداری می‌شوند هم به فروش خواهند رسید. در این موزه تمامی گوشی‌های قدیمی، گوشی‌های جدید و گران، جوایز، هدایا، مجسمه‌های گرانبها و … که شرکت «وِرتو» در طول سال‌های فعالیت خود آنها را جمع‌آوری کرده بود حراج می شود.

«وِرتو» همه گوشی‌های لوکس خود را حراج کرد

یکی از بزرگترین حراجی‌های بریتانیا موسوم به «جِی.جی ویزدم» اعلام کرد تمام گوشی‌های هوشمند این شرکت را حراج می‌کند و البته از آنجایی که همه این دستگاه‌ها لوکس ساخته شده‌اند و در بدنه آنها از فلزات و سنگ‌های گرانبها استفاده شده است، قیمت حراج شده آنها هم گران است و با این وجود ارزان‌تر  قیمت اصلی به فروش می‌رسند.

به هر حال اگر شما بودجه کمی دارید و می‌خواهید یکی از این گوشی‌های منحصر به‌فرد که هرگز تولید آنها تکرار نمی‌شود را در اختیار دارید، می‌توانید سراغ آن دسته از گوشی‌هایی بروید که صفحه‌کلید سخت‌افزاری دارند. زیرا میانگین قیمت تعیین شده برای این محصولات ارزان‌تر است. به عنوان مثال، گوشی‌های «سیگنِچِر» این شرکت بریتانیایی که با قیمت ۱۴۷۰۰ پوند معادل ۱۹ هزار دلار وارد بازار شده بودند، هم‌اکنون با قیمت ۱۱۲۰۰ پوند معادل ۱۴۵۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

با این وجود اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال گوشی‌های منحصر به‌فرد می‌گردید و می‌خواهید یکی از دستگاه های موجود در کلکسیون اصلی «ورتو» را خریداری کنید، می‌بایست زودتر اقدام کنید تا یکی از ۱۰۵ گوشی هوشمندی که در موزه این شرکت موجود است از آن شما شود. قیمت پایه برای حراج کردن این گوشی‌های لوکس ۲۰ هزار پوند معادل ۲۶ هزار دلار در نظر گرفته شده است که البته در شرایط آن قید شده است این مجموعه با قیمت کمتر از ۱۳۳۲۰۰ پوند معادل ۱۷۲ هزار دلار به فروش نمی‌رسد.

دکمه بازگشت به بالا