گوشی چینی جدید مجهز به چهار فلش LED

در بالای دو لنز مجزای این گوشی هوشمند چینی چهار فلش LED کوچک تعبیه شده است که این قابلیت، دستگاه مذکور را از تمام گوشی‌های موجود در بازار مجزا می کند.

موبنا، رضا خواجه‌ند – منابع آگاه از مدتی قبل اعلام کردند هفته آینده در تاریخ ۲۳ آگوست از گوشی هوشمند «مِیزو ام۶ نوت» رونمایی خواهد شد و البته در دیگر خبرها هم گفته شده است که در همین روز شرکت سامسونگ پرچمدار بعدی خود یعنی «گلکسی نوت ۸» را برای نخستین بار به صورت رسمی معرفی می‌کند. یکی از نقاط مشترک بین این دو گوشی هوشمند چینی و کره‌ای این است که هر دو آنها دوربین دیجیتالی با لنز دوگانه را شامل می‌شوند و با این وجود مدل چینی بسیار ارزان‌تر فروخته می‌شود.

گوشی چینی جدید مجهز به چهار فلش LED

منابع آگاه در آخرین اقدام خود تصویری از گوشی هوشمند «مِیزو ام۶ نوت» منتشر کردند که در آن بخش پشتی دستگاه به طور کامل جدا شده است و در آن نشان داده می‌شود که این گوشی دو لنز مجزا برای دوربین را در خود جا داده است که به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. در بالای این دوربین‌ها چهار فلش LED کوچک مشاهده می‌شود که این قابلیت دستگاه مذکور را از تمام گوشی‌های موجود در بازار مجزا می کند.

در این تصویر باتری گوشی هوشمند هم مشاهده می شود و مشخص شده است که شرکت سازنده برای این گوشی قوی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌بایست از هم‌اکنون حدود ۱۰ روز منتظر ماند و دید شرکت چینی «مِیزو» این دستگاه را به چه امکانات بیشتری مجهز کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا