ال‌جی دوربین گوشی «وی۳۰» را با وسیع‌ترین زاویه تصویربرداری در جهان معرفی کرد

برای لنز جدید ال‌جی با وسیع‌ترین زاویه تصویربرداری دیافراگم f/1.6 در نظر گرفته شده است و به گفته شرکت مذکور این دیافراگم ۲۵ درصد بیشتر از مدل معمول f/1.8 نور را به دوربین وارد می‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت ال‌جی امروز به صورت رسمی لنز جدید خود مخصوص دوربین دیجیتالی گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد و توضیح داد این محصول در بین تمام لنزهای موجود در بازار وسیع‌ترین زاویه تصویری برای گوشی‌های هوشمند را ارایه می‌دهد.

پرچمدار بعدی گوشی‌های این شرکت کره‌ای که «ال‌جی وی۳۰» نام دارد و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در تاریخ ۳۱ آگوست یعنی حدود دو هفته دیگر از آن رونمایی می‌شود، در قسمت پشت بدنه به دو لنز مجزا مجهز شده است که دستکم یکی از آنها را لنز جدید تشکیل می‌دهد.

برای لنز جدید ال‌جی با وسیع‌ترین زاویه تصویربرداری دیافراگم f/1.6 در نظر گرفته شده است و به گفته شرکت مذکور این دیافراگم ۲۵ درصد بیشتر از مدل معمول f/1.8 نور را به دوربین وارد می‌کند. ال‌جی برای این فناوری از نوعی شیشه مخصوص موسوم به «کریستال کلییِر لنز» استفاده کرده است که نور را بهتر از لنزهای پلاستیکی دریافت می‌کند. لنز جدید همچنین رنگ‌ها را بهتر تشخیص می‌دهد و این یکی مهم‌ترین دلایل محسوب می‌شود که گوشی هوشمند «ال‌جی وی۳۰» را از تمام مدل‌های مشابه مجزا می‌کند.

ال‌جی دوربین گوشی «وی۳۰» را با وسیع‌ترین زاویه تصویربرداری در جهان معرفی کرد

البته باید توجه داشت دوربین دیجیتالی «ال‌جی وی۳۰» تنها عاملی نیست که آن را از مدل «وی۲۰» مجزا می‌کند و با این وجود می‌توان گفت این محصول کره‌ای بهترین دوربین موجود در بازار را شامل می‌شود. «جونو چو» مدیر مرکز توسعه دستگاه های موبایلی ال‌جی در این خصوص گفت: «برای آن دسته از کاربرانی که سری گوشی‌های “وی” را برای آنها طراحی می‌کنیم، این فناوری می‌تواند بسیار قابل ملاحظه و شگفت‌انگیز باشد».

اندازه سخت‌افزاری دوربین اصلی گوشی هوشمند «ال‌جی وی۳۰» حدود نسبت به مدل «وی۲۰» که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شود ۲۰ درصد کوچکتر است و از دیگر امکانات تصویربرداری که برای آن در نظر گرفته شده است می‌توان به فوکوس لیزری، سیستم تثبیت تصویر برای عکاسی در حال حرکت، و سیستم تثبیت تصویر الکترونیکی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا