سهولت در امر تایپ با «پارسی اسپیچ»

اگر شما هم از تایپ کردن طولانی مدت و طاقت فرسای جزوات و پایان نامه‌های خود به ستوه آمده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن پارسی اسپیچ را از دست ندهید.

موبنا – پارسی اسپیچ یک ابزار کاربردی و مفید برای تبدیل گفتار به متن است؛ کافیست عبارات مورد نظر خود را برای نرم افزار بخوانید تا آن‌ها را به متن تبدیل کند. جهت دانلود این برنامه کارآمد می‌توانید از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار اقدام کنید.

نگاهی به برنامه

تنها ۲/۱ مگابایت از حافظه دستگاهتان به پارسی اسپیچ اختصاص می‌یابد؛ این کم حجم بودن رابطه مستقیمی با سرعت بالای نصب آن نیز خواهد داشت.

در بدو ورود می‌بایست نسبت به تایید مجوز دسترسی به «ضبط صدا» اقدام کنید. سپس کادری مقابل رویتان گشوده شده که امکان تبدیل گفتار به متن را به شما می‌دهد.

نکته قابل توجه در هنگام کار با پارسی اسپیچ، پشتیبانی از زبان انگلیسی است؛ با لمس آیکون پرچم انگلستان که در نوار ابزار موجود در بالای برنامه قابل مشاهده است، قادر به تبدیل گفتار لاتین به متون خواهید بود. پس از تعیین زبان مورد نظر خود، با لمس آیکون «میکروفن» قادر به شروع صحبت و با لمس آیکون قرمز رنگ «استاپ» قادر به ختم آن خواهید بود.

parsi speech

تبدیل در کسری از ثانیه صورت گرفته و این امکان به شما داده می‌شود که نسبت به ذخیره آن در حافظه دستگاه و یا ارسال مستقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید.

قابل ذکر است که امکان تبدیل گفتار به نوشتار تا ۲۰۰۰ کلمه به صورت رایگان میسر شده که جهت بهره‌مندی کامل از آن مستلزم پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود. این عمل با مراجعه به منوی سمت چپ نوار ابزار و لمس آیتم «خرید نسخه طلایی» امکان پذیر است.

امکانات موجود در پارسی اسپیچ بسیار مفید و کاربردی هستند، اما در مقابل این امکانات نقطه ضعفی نیز به چشم می‌خورد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

•رابط کاربری ساده و کم حجم

•پشتیبانی از زبان‌های فارسی و انگلیسی

•سهولت و افزایش سرعت در امر تایپ

•امکان ذخیره متون در حافظه دستگاه

•امکان اشتراک گذاری متون از طریق شبکه‌های اجتماعی

نقاط ضعف:

•وجود تبلیغات بسیار

قابلیت‌های پارسی اسپیچ به حدی کامل و کاربردی هستند که نقطه ضعف مذکور را تحت پوشش قرار می‌دهند. دانش‌آموزان و دانشجویان با دانلود این برنامه می‌توانند امور مربوط به جزوات و یا پایان نامه‌های خود را با سرعت بیش‌تری پیش ببرند.

کافه‌بازار
  • سهولت در امر تایپ با "پارسی اسپیچ"
  • سهولت در امر تایپ با "پارسی اسپیچ"
  • سهولت در امر تایپ با "پارسی اسپیچ"
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام
    یکی دیگر از نقاط ضعف آن شناسایی نادرست برخی واژگان است که نیاز به تایپ مجدد را انکارناپذیر خواهد کرد. کلا برای خودش یک چیزی می‌نویسد. دوم اینکه شاید از طریق هک میکروفن یا نظائر آن، نسبت به شنود الکترونیکی صدا، یا نوشتار آسیب‌پذیر باشد و امنیت آن تضمین‌شده نیست.

دکمه بازگشت به بالا