نقد و بررسی بازی گردالی‌های عاشق

بازی «گردالی‎های عاشق» محصول دیگری از شرکت آتی تندیس لیان است که در سبک معمایی توسعه یافته و برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دسترس است. وظیفه شما برای عبور از مراحل این بازی این است که در هر مرحله از بازی دو توپی که در محیط بازی قرار دارند را می‌بایست به هم برسانید.

موبنا – سخت‌تر از رد کردن مراحل دشوار بازی، توضیح دادن روند گیم‎پلی بازی در این نقد است. شما با کشیدن یک یا چند خط در محیط بازی باعث می‎شوید که این دو گردالی عاشق به هم برسند. به طور مثال میتوانید با کشیدن یک خط چیزی شبیه به یک پل را برای ارتباط دو شخصیت بازی به هم برقرار کنید و سپس با کشیدن یک سری از اشکال و یا خطوط در بالای سر آنها موجب حرکتشان بشوید!

در این بازی هرچیزی که شما در صفحه بکشید جان میگیرد و دارای بُعد فیزیکی میشود و طبعا با استفاده از وزن و سرعت آن جسم نیز هم میتوان اشیا مخصوصا چیزهای گرد را راحت به حرکت درآورد.

امیدوارم موفق شده باشم که روند گیم‎پلی بازی را برایتان شرح بدهم. کار شما در هر مرحله همان چیزی است که در اول این متن اشاره کردم و آن هم رساندن دو شخصیت گردالی بازی به هم است. مراحل در ابتدا آسان است و رفته رفته سخت تر می‎شود و هرچه جلوتر که برویم  علاوه بر دقت و در نظر گرفتن فیزیک، برای رد کردن مراحل نیاز به خلاقیت هم دارد. در کل گیم پلی بازی توانایی این را دارد که شما را تا پایان به چالش بکشاند. اگر هم گاهی حس کردید که این مرحله غیر‎قابل حل است می‎توانید با خرج کردن یک قلب در بازی راه‎حل را مشاهده کنید تا ببینید چقدر گذراندن این مرحله ساده تر از آن چیزی بوده که شما فکرش را می‎کردید.

گرافیک بازی بسیار ساده است و نه می‎شود آن را نکته شاخصی دانست و نه آن که از آن ایراد خاصی گرفت، اما شاید این موضوع از نظر برخی از کاربران، کمی بیش از اندازه ساده باشد.

موسیقی و صداگذاری بازی نیز مناسب است و موسیقی متن با فضای بازی همخوانی دارد و تمرکز شما را در زمان حل معماهای بازی به‎هم نمی‎زند.

نقاط قوت:

•گیم‎پلی هوشمندانه بازی

•موسیقی متن مناسب

کافه‌بازار
  • نقد و بررسی بازی گردالی‌های عاشق
  • نقد و بررسی بازی گردالی‌های عاشق
  • نقد و بررسی بازی گردالی‌های عاشق
  • نقد و بررسی بازی گردالی‌های عاشق
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا