از ابتدا تا امروز ۲۰ میلیون دستگاه «گلکسی اس۸» فروخته شد

از تاریخ ۲۱ آپریل که دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» روانه بازار شدند شرکت کره‌ای سامسونگ به طور میانگین هر روز ۲۷۸ هزار و ۸۰۰ دستگاه از این دو محصول را به فروش رساند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین گزارش‌ها اعلام شد شرکت سامسونگ از ابتدا تا امروز بیش از ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» را روانه بازار کرده است.

این اطلاعات توسط مرکز تحقیقاتی «استراتژی آنالیتیکس» منتشر شد و روزنامه کره‌ای «اینوِستِر» آن را منتش کرد. بر اساس این گزارش اعلام شد از تاریخ ۲۱ آپریل که دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» روانه بازار شدند شرکت کره‌ای سامسونگ به طور میانگین هر روز ۲۷۸ هزار و ۸۰۰ دستگاه از این دو محصول را به فروش رساند و تا پایان ژوئن ۲۰۱۷ حدود ۱۹.۸ میلیون دستگاه از این دو گوشی هوشمند فروخته شد.

از ابتدا تا امروز ۲۰ میلیون دستگاه «گلکسی اس۸» فروخته شد

«دی‌جِی کو» مدیر مرکز توسعه دستگاه های موبایلی سامسونگ تایید کرد که وضعیت فروش پرچمدار گوشی‌های این شرکت بسیار خوب است و میزان فروش پرچمدار سال ۲۰۱۷ نسبت به محصول مشابه که در سال قبل عرضه شده بود ۱۵ درصد بیشتر است.

البته باید گفت حدود یک ماه قبل روزنامه «اینوستر» اعلام کرده بود طی دو ماه نخست پس از عرضه جهانی ۹.۸ میلیون دستگاه گوشی «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» به فروش رفته است که این رقم کاهش ۲۰ درصدی فروش آن نسبت به مدل‌های «اس۷» را نشان می‌دهد. البته باید توجه داشت همواره بین میزان عرضه جهانی گوشی و تعداد دستگاه‌های فروخته شده از آن تفاوت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا