نخستین تصاویر رسمی «نوکیا ۲» منتشر شد (+عکس)

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و روی آن پردازنده ضعیف «اسنپدراگون ۲۱۲» نصب شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه از مدت‌ها قبل اعلام کردند ارزان‌ترین گوشی هوشمندی که شرکت HMD امسال روانه بازار می‌کند «نوکیا ۲» نام دارد و قرار است اواخر ماه جاری میلادی به دست کاربران جهانی برسد. با این وجود پرچمدار محصولات این شرکت «نوکیا ۸» نام دارد که همچنان در دست توسعه است.

هفته گذشته برخی تصاویر اولیه از گوشی هوشمند «نوکیا ۲» منتشر شد و منابع آگاه نمونه‌های اولیه این محصول را به نمایش گذاشتند. امروز برای نخستین بار عکس‌هایی از سیستم داخلی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) منتشر شد که نشان می‌دهد «نوکیا ۲» برای دریافت مجوزهای لازم در این سازمان به سر می‌برد.

نخستین تصاویر رسمی «نوکیا ۲» منتشر شد (+عکس)

شرکت فنلاندی مذکور گوشی هوشمند «نوکیا ۲» را با کد TA-1029 توسعه داده است. به جز این، برخی مشخصات و توضیحات در مورد این گوشی هوشمند منتشر شد که از جمله آنها می‌توان به اعطای مجوز فناوری ارتباطی «بلوتوث ۴.۱» برای این محصول اشاره کرد.

نخستین تصاویر رسمی «نوکیا ۲» منتشر شد (+عکس)

در آخرین خبرها گفته شده که این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴.۷ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و روی آن پردازنده ضعیف «اسنپدراگون ۲۱۲» نصب شده است.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند گوشی هوشمند «نوکیا ۸» حدود دو هفته دیگر در تاریخ ۱۶ آگوست به صورت رسمی معرفی می‌شود و به صورت همزمان به دست کاربران جهانی می‌رسد. هنوز تاریخ دقیق عرضه «نوکیا ۲» مشخص نشده است، ولی از هم‌اکنون تا زمان ورود آن به بازار کمتر از یک ماه باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا