این کابل جادویی همه دستگاه‌های موبایلی شما را شارژ می‌کند

کاربران به آسانی می‌توانند ورودی‌های USB-C، microUSB یا ورودی لایتنینگ اپل را به این کابل متصل کنند تا هر آنچه که می‌خواهند را انتقال دهند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – کابل‌های مخصوص شارژ دستگاه‌های موبایلی در انواع و مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند. آنها معمولا باریک ساخته می‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود عمر مفید کابل‌ها کاهش یابد. ولی مرکز توسعه طرح‌های نوآورانه «کیک‌اِستارتر» در حال توسعه پروژه جدیدی است که این مشکل را برطرف می‌کند.

این پروژه به گونه‌ای تعریف شده است که عمر کابل مخصوص شارژ به میزان قابل ملاحظه افزایش میابد و نکته مهم‌تر اینکه شما می‌توانید از این کابل واحد برای همه دستگاه‌های موبایلی استفاده کنید.

این محصول جدید «آنکور» نام دارد و قرار است که طراح اصلی آن به کمک شرکت مذکور کابل خود را به تولید انبوه برساند. مهم‌ترین قابلیتی که برای کابل «آنکور» در نظر گرفته شده، ورودی مغناطیسی آن است. کاربران به آسانی می‌توانند ورودی‌های USB-C، microUSB یا ورودی لایتنینگ اپل را به این کابل متصل کنند تا هر آنچه که می‌خواهند را انتقال دهند. در انتهای دیگر کابل شما می توانید ورودی استاندارد USB-A را مشاهده کنید که البته این بخش قابل تغییر نیست و ثابت طراحی شده است.

این کابل جادویی همه دستگاه‌های موبایلی شما را شارژ می‌کند

نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد دوام بسیار بالای کابل است. ساختار فولادی کابل به گونه‌ای ساخته شده است که در بخش داخلی خود سیم‌های مسی را شامل می‌شود و همین مسئله عمر آن را نسبت به کابل‌های مشابه چندین برابر افزایش می‌دهد.

البته باید گفت که این کابل قیمت ارزانی ندارد. کاربران برای خرید این محصول می‌بایست ۳۵ دلار پرداخت کنند تا یک کابل ۴ فوتی با دو ورودی ارتباطی در اختیار بگیرند و بتوانند آن را جایگزین همه کابل‌های دیگر کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا