درس خوان؛ قبولی بی‌قید و شرط در آزمون کنکور

اگر هدفتان قبولی در آزمون کنکور است اما برای رسیدن به آن هیچ برنامه‌ای ندارید، از طرفی نمی‌خواهید متحمل هزینه‌های گزاف کلاس‌های کنکور شوید، پیشنهاد می‌دهیم از اپلیکیشن درس خوان غافل نشوید.

موبنا – مهم نیست تعداد کتاب‌ها و جزواتتان چقدر زیاد هستند، مهم نیست که حساب و کتاب مطالعه دروس خود را از یاد برده‌اید، با نصب درس خوان کل فعالیت‌های مرتبط با مطالعه، مرور و تست خود را به طور تفکیک شده در اختیار داشته و با برقراری تعادل بین فعالیت‌ها، قادر به کسب بهترین رتبه در آزمون خواهید شد.

جهت نصب این نرم افزار کاربردی می‌توانید از طریق مارکت اندرویدی کافه بازار اقدام کنید.

نگاهی به برنامه

درس خوان تنها ۲/۹ مگابایت از حافظه دستگاهتان را به خود اختصاص می‌دهد؛ این کم حجم بودن رابطه مستقیمی با سرعت بالای نصب آن نیز خواهد داشت.darskhan

پس از نصب برنامه می‌بایست به آیکون «درباره ما» موجود در منوی کشویی مراجعه کرده و نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید. قابل ذکر است که از زمان فعال سازی نرم افزار تا یک هفته قادر به تست رایگان آن و از آن پس مستلزم پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود.

ابتدا می‌بایست با مراجعه به بخش «کتاب‌ها» موجود در منوی کشویی، نسبت به ثبت کتاب‌های درسی خود اقدام کنید. همچنین با تنظیم یادآور برای هر درس، برنامه در موعد مقرر زمان مطالعه آن را به شما یادآوری می‌کند. مدیریت یادآورها از طریق تب «یادآوری روزانه» امکان پذیر است. در صورت عدم انجام فعالیت مربوط به یادآوری، باید دلیلی را به عنوان علت عدم موفقیت در برنامه ثبت کنید؛ با این عمل بعدها خواهید توانست دلایل عمده ناتوانی‌های خود را کنار هم گذاشته و در جهت رفع آن‌ها بکوشید.

درس خوان جهت استراحت بین مطالعه‌های شما نیز تدبیری اندیشیده و امکان ثبت «انواع فعالیت‌های روزمره» را به شما می‌دهد که دسترسی به آن نیز از طریق منوی کشویی امکان پذیر است. با مراجعه به این بخش قادر به ثبت و مدیریت فعالیت‌هایی همچون «خوابیدن، غذا خوردن، ورزش، تماشای تلویزیون و کلاس‌» خوهید بود. با به کار بردن فعالیت‌های روزمره در نمودار آمارگیری، مدیریت بهتری نسبت به امور خود خواهید داشت.

اما مهم‌ترین بخش نرم افزار درس خوان «ثبت فعالیت‌ها» است و از طریق تب «نمودار روزانه» میسر می‌شود. شما با مراجعه به این بخش می‌توانید تمامی فعالیت‌های خود را اعم از درسی و غیر درسی ثبت کرده و دید جامع و دقیقی از وضعیت پیشرفتتان به دست آورید.

از دیگر تب‌هایی که در نوار ابزار سبز رنگ برنامه قابل مشاهده می‌باشد «راکت» است؛ این بخش با ارائه جملات و تصاویر پرانرژی روزانه، به شما این امکان را می‌دهد تا با انرژی بیش‌تری برنامه‌های خود را پیش برده و پیشرفت چشم گیرتری حاصل کنید.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف درس خوان خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

•رابط کاربری ساده و کاربرپسندdarskhan

•امکان ثبت دروس مورد نظر و تنظیم یادآور برای هر یک

•امکان ثبت فعالیت‌های غیر درسی جهت مدیریت بهتر

•امکان ثبت فعالیت‌های درسی در نمودار مربوطه

•نمایش آمار میزان مطالعه و موفقیت در طول یک هفته

•نمایش جملات و تصاویر انرژی دهنده

نقاط ضعف:

•در این نرم افزار نواقصی مشاهده نشد

با نصب برنامه کمک آموزشی درس خوان علاوه بر کسب بهترین رتبه در آزمون کنکور، در زمان و هزینه‌های خود نیز صرفه جویی به عمل آورید.

کافه‌بازار
  • درس خوان؛ قبولی بی‌قید و شرط در آزمون کنکور
  • درس خوان؛ قبولی بی‌قید و شرط در آزمون کنکور
  • درس خوان؛ قبولی بی‌قید و شرط در آزمون کنکور
  • درس خوان؛ قبولی بی‌قید و شرط در آزمون کنکور
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا