واتس‌اپ روزی یک میلیارد کاربر فعال دارد

در این گزارش اطلاعات دیگری هم منتشر شد که جالب به نظر می‌رسید. به عنوان مثال گفته شد روزانه بیش از ۵۵ میلیارد پیام با واتس‌اپ جابه‌جا می‌شود و مشترکان آن روزی ۴.۵ میلیارد عکس می‌فرستند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپلیکیشن ارتباطی واتس‌اپ امروز یک گزارش جدید منتشر کرد و توضیح داد تعداد کاربران روزانه آن از به یک میلیارد نفر رسیده است. این اپلیکیشن همچنین گفت که در هر ماه بیش از ۱.۳ میلیارد مشترک فعال دارد که از خدمات آن استفاده می‌کنند.

در این گزارش اطلاعات دیگری هم منتشر شد که جالب به نظر می‌رسید. به عنوان مثال گفته شد روزانه بیش از ۵۵ میلیارد پیام با واتس‌اپ جابه‌جا می‌شود و مشترکان آن روزی ۴.۵ میلیارد عکس می‌فرستند. علاوه بر این کاربرانی که از اپلیکیشن ارتباطی واتس‌اپ استفاده می‌کنند روزی یک میلیارد تصویر ویدیویی را به یکدیگر می‌فرستند.

واتس‌اپ روزی یک میلیارد کاربر فعال دارد

این محصول که محبوب‌ترین اپلیکیشن ارتباطی در سراسر جهان محسوب می‌شود هم‌اکنون از ۶۰ زبان مختلف پشتیبان یمی‌کند. «جان کوم» یکی از بنیانگذاران شرکت واتس‌اپ توضیح داد که به زودی در آینده نزدیک قابلیت‌های جذاب و کاربردی فراوانی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود.

او گفت: «این اپلیکیشن ارتباطی که تصاویر و ویدیوهای خصوصی را ارسال می‌کند، افراد را از طریق تماس ویدیویی به یکدیگر متصل می‌کند و به کاربران کمک می‌کند به صورت لحظه به لحظه دوستان خود را در جریان قرار دهند باعث شده است تا واتس‌اپ به جای آنکه یک ابزار شخصی باشد به یک پلتفرم عمومی اجتماعی تبدیل شود. ما از این مسئله بسیار خرسندیم که تعداد زیادی از کاربران سراغ اپلیکیشن واتس‌اپ رفته‌اند و ارتباطات خود را مبتنی بر آن دنبال می‌کنند. در حالی که این رکورد جدید را جشن می گیریم، در تلاشیم در آینده نزدیک قابلیت‌های جدیدتر و کاربردی‌تری را به واتس‌اپ اضافه کنیم و ایمنی را در این ابزار موبایلی بالاتر ببریم».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا