باتری قدرتمند، برگ برنده HUAWEI Y7 Prime

هوآوی، تولیدکننده ای که اکنون در رده سوم فروش گوشی‌های هوشمند در جهان قرار دارد، در بازار کشورمان نیز طرفداران پر و پا قرص زیادی پیدا کرده است.

موبنا – مسئولان هوآوی چندی پیش خبر دادند که برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای رسیدن به جایگاه دوم در جهان و پشت سر گذاشتن رقبایی همچون اپل و سامسونگ انجام داده‌اند. با توجه به محبوبیت گوشی‌های این شرکت در بازارهای مختلف باید انتظار صعود به رده دوم جهانی در دو سه سال آینده را داشته باشیم.
هوآوی در سال‌های اخیر گوشی‌های میان‌رده را با قیمت‌هایی بسیار مقرون به صرفه، روانه بازار کرده است؛ میان‌رده‌هایی که نه تنها قیمت مناسبی دارند بلکه با ویژگی‌هایی متمایز، یک سر و گردن از نمونه‌های مشابه اندرویدی بالاترند. نه تنها در میان‌رده‌ها، بلکه هوآوی در بازار گوشی‌های پرچمدار و رده‌بالا نیز حضوری موفق داشته است و توانسته گوشی‌هایی قدرتمند همرده با پرچمداران روز دنیا تولید کند؛ با این تفاوت که حتی گوشی‌های پرچمدار هوآوی نیز قیمتی مقرون به صرفه‌تر دارند.

باتری قدرتمند، برگ برنده HUAWEI Y7 Prime

هوآوی به‌تازگی میان‌رده جدیدی را به بازار گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است؛ Y7 Prime که نسبت به میان‌رده‌ها که اغلب تنها به داشتن حداقل‌هایی اکتفا می‌کنند، برتری‌های متمایزی دارد. هواوی وای ۷ پرایم را با بدنه فلزی، نمایشگر ۵.۵ اینچی اچ دی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و امکان عکس‌برداری در محیط‌های کم نور، سنسور اثر انگشت و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه کرده است.
همانطور که می‌دانید این ویژگی‌ها اغلب در گوشی‌های میان‌رده به چشم نمی‌خورد و معمولا برای داشتن چنین ویژگی‌هایی باید هزینه بیشتری برای خرید گوشی‌های رده‌بالا بپردازیم. حتی بسیاری از گوشی‌های رده‌بالا نیز مشخصاتی همچون باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ندارند؛ باتری قدرتمندی که با توجه به دیگر مشخصات گوشی دوام فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند ساعت‌های زیادی، در استفاده‌های متداول شاید چیزی حدود ۳ روز، شما را از شارژر بی‌نیاز کند.
بازی‌های سنگین با این گوشی به لطف باتری با ظرفیت بالا درصد کمی از شارژ گوشی را مصرف می‌کند و در تماشای فیلم‌های باکیفیت نیز باتری گوشی بیش از ۱۰ ساعت جوابگو است. از طرف دیگر این گوشی با بهره‌گیری از نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام علی‌رغم داشتن باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، در مدت زمانی حدود ۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. بدین ترتیب هر دو سه روز شما تنها ۲ ساعت زمان برای شارژ گوشی صرف می‌کنید.
هوآوی بدون شک این بار میان‌رده‌ای تمام و کمال را روانه بازار کرده و با تمرکز روی ویژگی‌های کلیدی دوربین، اندروید ۷، باتری، سنسور اثر انگشت و سایر ویژگی های ارزشمند این گوشی، به خوبی قادر به رقابت با میان‌رده‌های دیگر شرکت‌ها خواهد بود.
برگ برنده هوآوی زمانی مشخص می‌شود که قیمت گوشی آشکار می‌شود و Y7 Prime را به میان‌رده‌ای با ویژگی‌های استثنایی و قیمت کاملا مقرون به صرفه برای کاربران بدل نموده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا