لنوو تبلت تاشدنی عرضه کرد (+ عکس)

این دستگاه برای نخستین بار در جهان به نمایشگر لمسی انعطاف‌پذیر مجهز شده است که اندازه آن می‌تواند بین ۵.۵ تا ۷.۸ اینچ تغییر کند و به عبارت دیگر، کاربر در صورت نیاز با تا کردن تبلت آن را کوچکتر یا بزرگتر کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اوایل ماه گذشته در تاریخ نهم ژوئن شرکت لنوو توجه همه کاربران جهانی را به خود جلب کرد و در جریان کنفرانس جهانی «تِک ورلد» محصولاتی را به نمایش گذاشت که تا آن زمان هیچ شرکتی عرضه نکرده بود. در این نمایشگاه گوشی هوشمندی با برند لنوو در معرض دید عموم قرار گرفت که به راحتی خم می‌شد و می‌توانست مانند یک ساعت مچی هوشمند دور مچ دست بسته شود. همچنین یک رایانه لوحی به نمایش گذاشته شد که بدنه آن از وسط تا می‌شد و قابلیت‌های متفاوتی را ارایه می‌کرد.

لنوو تبلت تاشدنی عرضه کرد (+ عکس)

امروز شرکت چینی لنوو گام جدی‌تر در این زمینه برداشت در جریان برگزاری نمایشگاه «لنوو تِک ورلد ۲۰۱۷» نمونه اولیه تبلت «لنوو فولیو» را به نمایش گذاشت. این دستگاه برای نخستین بار در جهان به نمایشگر لمسی انعطاف‌پذیر مجهز شده است که اندازه آن می‌تواند بین ۵.۵ تا ۷.۸ اینچ تغییر کند و به عبارت دیگر، کاربر در صورت نیاز با تا کردن تبلت آن را کوچکتر یا بزرگتر کند.

لنوو تبلت تاشدنی عرضه کرد (+ عکس)

این رایانه لوحی قادر است تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۱۹۲۰ پیکسل در نمایشگر انعطاف‌پذیر خود به نمایش بگذارد و البته پردازنده قدیمی آن موسوم به «اسنپدراگون ۸۰۰» در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. رایانه لوحی جدید لنوو از سیم‌کارت‌های عادی پشتیبانی می‌کند و روی آن سیستم عامل اندروید ۷.۰ نصب شده است. این نمونه اولیه به گونه‌ای ساخته شده است که تمام امکانات و قابلیت‌های تبلت‌های معمولی را شامل می‌شود.

لنوو تبلت تاشدنی عرضه کرد (+ عکس)

تصویر ویدیویی که در اینجا منتشر شده است نشان می‌دهد که چگونه تبلت چینی لنوو به راحتی از وسط خم می‌شود و بدون آنکه نمایشگر دستگاه تغییر حالت دهد، هر دو بخش پشت و جلوی تبلت در آن واحد قابلیت‌های متفاوتی را ارایه می‌دهند.

رایانه لوحی «لنوو فولیو» همچنان در مرحله توسعه به سر می‌برد و با این وجود پیش‌بینی می‌شود از ابتدای سال آتی این دستگاه آماده تولید انبوه باشد.

لنوو تبلت تاشدنی عرضه کرد (+ عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا