مریخ نوردی (Mars:Mars )

با وجود تب این روزهای دنیا برای سفر به مریخ، بازی‌های مرتبط با فضا انگشت شمارند، اما شرکت Pomelo Game بازی‌ای را به بازار عرضه کرده است که پیرامون سفر به مریخ برنامه ریزی شده است.

موبنا – Pomelo Games یک شرکت مستقل است که توسط گروهی دوستانه با هدف ایجاد بازی‌های خاص ایجاد شده است. بازی‌های این شرکت Mars:Mars و Bullet Boy هستند.

بازی مریخ:مریخ در ۲۷ ژوئن ۲۰۱۶ روانه بازار شد و آخرین بار در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۶ به‌ روز رسانی شده است و در حال حاضر نسخه‌ی ۸ آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. این بازی در آخرین تغییرات خود موزیک‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده تا هیجان بازی خود را افزایش دهد.

 نکته‌ی قابل توجه این است که با وجود انتشار آن در سال ۲۰۱۶، تا‌ کنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده و در سایت گوگل پلی امتیاز ۴.۶ را از ۵ به خود اختصاص داده است که خود همین امتیاز نشان از موفقیت و رشد چشمگیر استفاده از آن به ما ارائه میکند.

بازی:

مریخ: مریخ یک بازی ساده و در عین حال جذابه که در آن گروهی برای سفر به مریخ داوطلب شده‌اند و شما باید این افراد را به‌سلامت به مقاصدشان برسانید.

سیستم حرکت بازیکنان، همان سیستمی است که فضانوردان برای حرکت در فضا استفاده می‌کنند و از این نظر طراحی آن خاص و منحصر‌به‌ فرد است.

شما میبایست حرکت با این سیستم را یاد بگیرد و فضانورد را به سلامت از ایستگاهی به ایستگاه بعد برساند، اگر فضانورد نتواند روی ایستگاه‌های پیش‌ فرض در نظر گرفته شده فرود بیاید یا نتواند فرود آرامی داشته باشد، متلاشی خواهد شد و شما دوباره باید کار را از ابتدا آغاز کنید.

هر‌چه بیشتر بازی کنید و بیشتر امتیاز بگیرید، فضانوردان بیشتری را در قسمت Explorers پیدا خواهید کرد.

نکته: اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی‌های معمایی و پر از ماجرا علاقه خاصی دارند،‌ به شما پیشنهاد میکنیم این بازی را حتما امتحان کنید.

مریخ:مریخ هم اکنون برای هر دو پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل iOS و Android به صورت رایگان در دسترس است.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • مریخ نوردی (Mars:Mars )
  • مریخ نوردی (Mars:Mars )
  • مریخ نوردی (Mars:Mars )
  • مریخ نوردی (Mars:Mars )
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا