بازی میله‌ها (Tringles)

Tringles یک بازی سرگرم‌کننده است که توسط شرکت Spooky House Studios عرضه شده است.

موبنا –  Spooky House Studios  متشکل از تیمی از طراحان است که بازی‌هایی ساده برای موبایل طراحی می‌کنند.

بازی‌های دیگر این شرکت عبارتند از؛ Submarine Game ،Bubble Explode ،Rail Maze ،Ice Driver ،Pumpkin Crush ،Hammer و….

بازی میله‌ها درست شبیه پازل‌های قدیمی‌ای است که روی گیم‌های دستی ارائه می‌شد و نشان می‌دهد هنوز این قبیل بازی‌ها از طرفداران بی‌شماری برخوردارند.

Tringles یک بازی ساده و اعتیاد آور است. تنها کافی است شما قطعاتی را که در اختیار دارید بچرخانید و در جای مناسب خود قرار دهید، بعد از تکمیل شدن هر خط، خانه‌های تکمیل شده‌ی آن خط از بین می‌روند و بازی به شما بنا به حرکاتتان امتیاز می‌دهد.

بهترین قابلیتی که می‌توان برای این بازی عنوان کرد مسابقات دو نفره و تورنمنت‌هایی است که کاربر می‌تواند در آن‌ها شرکت کند و خود را با بازیکنانی از سایر نقاط جهان مقایسه کند.

بازیکن می‌تواند بر روی پول شرط‌بندی کند یا تنها برای تمرین در مسابقات شرکت کند و یا حتی اگر تمایلی به هیچ‌کدام نداشت می‌تواند به صورت آفلاین با ربات در نظر گرفته شده بازی کند.

یکی از زیباترین قسمت‌های این بازی از نظر من، پازل دومینو آن است! این پازل بر مبنای مهره‌های دومینو طرح‌ریزی شده است به طوریکه با کنار هم قرار‌دادن بیش از دو دومینوی یکسان، تمام این مهره‌های یکسان تبدیل به عدد بالاتر از خود می‌شوند. پازل دومینو نوعی پازل سرگرم کننده و در عین حال خاص است.

همچنین در دو بازی دیگر شما می‌توانید قطعات را به شکل‌های مثلثی یا مربعی انتخاب کنید و بازی کنید.

Tringles پشتیبانی خوبی دارد و پاسخ‌گویی به نظرات کاربران نشان می‌دهد که از نظرات آن‌ها برای پیشرفت و ارتقای خود استفاده می‌کند. Tringles در حال حاضر در سایت گوگل پلی امتیاز ۴.۶ را از سوی کاربران دریافت کرده و اگر شما هم از طرفداران بازی‌های پازل مانند هستید قطعا از آن لذت خواهید برد.

Tringles هم اکنون برای هر دو پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل iOS و Android  به صورت رایگان در دسترس است.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • بازی میله‌ها (Tringles)
  • بازی میله‌ها (Tringles)
  • بازی میله‌ها (Tringles)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا