موتورسواری در ترافیک (Traffic Rider)

اگر از طرفداران بازی‌های موتور سواری و هیجان انگیز هستید، ممکن است بارها نام بازی Traffic Rider به گوشتان خورده باشد.

موبنا – Traffic Rider یک بازی کم حجم با طراحی بسیار خاص و زیبا است که قطعا می‌تواند انتظارات شما را از بازیی در این سبک  برآورده کند.

اگر یک بار کسی را حین بازی Traffic Rider دیده باشید، قطعا تصاویر با کیفیت و محیط جذاب و جزئیات بازی، شما را نیز به سوی دانلود و نصب آن جذب می‌کند.

شرکت SK Games که تاکنون بازی‌های جالبی را برای دستگاه‌های هوشمند خلق کرده است، در طراحی گرافیکی این بازی سنگ تمام گذاشته و شما با دیدن تصاویر آن واقعا تحت تاثیر قرار خواهید گرفت، دو بازی دیگر این شرکت Traffic Racer و Wings on Fire هستند که آن‌ها هم به مانند ترافیک رایدر جزو بهترین بازی‌های عرضه شده در پلی استور و اپ استور به شمار می‌روند.

حدود بیست مدل موتورسیکلت در گاراژ پارک شده‌اند! که به غیر از یکی، بقیه‌ی آن‌ها را یا باید با جمع کردن سکه و امتیاز یا با پرداخت پول استفاده کنید! اما برای درک هیجان بازی همین یک موتور نیز کافیست!

با انتخاب هر موتور مشخصات آن نمایش داده می‌شوند، مشخصاتی از جمله: قدرت موتور، هندلینگ و سواری.

در قسمت Game Mode می‌توانید شرایط بازی، نقشه و همه چیزهایی که قرار است اتفاق بیفتد را تنظیم کنید. این که بازی در جاده‌ای یک طرفه باشد، یا جاده‌ی بی‌انتها تنها به تصمیم شما بستگی دارد.

چهار جاده‌ی مختلف نیز به شما پیشنهاد می‌شوند، جاده‌های بزرگراهی، صحرایی، شهری و زمستانی، که به غیر از جاده‌ی بزرگراهی بقیه نیاز به امتیاز بالا یا پرداخت پول دارند.

نکته‌‌ی زیبای این بازی؛ شرایط آب و هوایی متغیر آن است. گاهی ممکن است در حین بازی باران ببارد یا شرایط آب و هوایی ناگهان تغییر کند. چرخه‌ی روز و شب نیز در این بازی وجود دارد و به کاربر حس نزدیکی بیشتری به واقعیت را می‌دهد.

ترافیک رایدر چنان محبوب است که در سایت گوگل پلی از سوی کاربران امتیاز ۴.۷ را کسب کرده است و بیش از پنجاه میلیون بار دانلود شده است!!

اگر به دنبال رانندگی و هیجان هستید در دانلود کردن این بازی شک نکنید، مطمئن باشید به آن معتاد می شوید!

این بازی هم اکنون برای هر دو پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل iOS و Android به صورت رایگان در دسترس است.

اپ‌استور کافه‌بازار
  • موتورسواری در ترافیک (Traffic Rider)
  • موتورسواری در ترافیک (Traffic Rider)
  • موتورسواری در ترافیک (Traffic Rider)
  • موتورسواری در ترافیک (Traffic Rider)
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا