فعالیت ۳۵۰ پیشخوان شهرنت بانک شهر در سراسر کشور

مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با اشاره به راه اندازی ۳۵۰ پیشخوان شهرنت در سراسر کشور گفت: ارائه خدمات در شهرنت‌ها در سراسر کشور مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا جاوید با اشاره به راه اندازی ۳۵۰ پیشخوان شهرنت در سراسر کشور گفت: ارائه خدمات در شهرنت‌ها در سراسر کشور جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی به شهروندان مورد استقبال بسیار مردم قرار گرفته است.
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با اشاره به تجربه راه اندازی شهرنت‌ها، گفت: توسعه شهرنت‌ها با رویکرد ارائه خدمات نوین بانکی در همه ایام سال و در هر ساعت از شبانه روز در بانک شهر از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و تاکنون بیش از ۳۵۰ پیشخوان شهرنت در تمامی مراکز استانها و همچنین ۱۵۰ شهر کشور به صورت ۲۴*۷ مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و مراجعین هستند.
وی با اشاره به ویژگی‌های پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر افزود: از خصوصیات منحصربه‌فرد این پیشخوان‌ها امکان ارائه خدمات الکترونیکی در ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها، حاشیه میادین میوه و تره بار، پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری، حاشیه شهرها و سایر اماکن فاقد شعب بانکی است.
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با اشاره به اهداف راه اندازی این پیشخوان ها، گفت: تکریم ارباب رجوع، کاهش هزینه نگهداری و استفاده از پول نقد و افزایش اعتبارات در چرخه نظام اقتصادی کشور، ایجاد فضای امن و سالم جهت پاسخگوئی هر چه بهتر و سریعتر به مراجعین، فرهنگ سازی استفاده از خدمات مدرن بانکی مطابق با استانداردهای جهانی، ارایه سرویس مکانیزه و ۲۴ ساعته در طول روز به مشتریان بانکی، ترغیب مشتریان به استفاده از ابزارهای الکترونیک، دریافت خدمات مدیریت شهری و بانکی و … از اهداف راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر است.
جاوید تصریح کرد: در حال حاضر یک دستگاه خودپرداز، یک دستگاه خودپرداز /خود دریافت و یک دستگاه صدور آنی کارت هدیه در تمامی پیشخوان‌های شهرنت وجود دارد و بیش از ۱۰۰ پیشخوان شهرنت مجهز به دستگاه خودبانک می باشد.
وی افزود: دسترسی به دستگاه خود دریافت جهت واریز وجه در هر ساعتی از شبانه روز به منظور افزایش امنیت شهروندان بدون در نظر گرفتن کارمزد یک شعار نیست و در واقع خدمتی است که بیش از ۲ سال در شهرنت‌ها ارائه شده است. همچنین حضور کارکنان آموزش دیده و مجرب به عنوان راهبر در پیشخوان‌های شهرنت به عنوان راهنمای مراجعان در استفاده از دستگاه‌ها، نگرانی مردم را در بروز مشکل به حداقل رسانده است و کیفیت دریافت خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.
جاوید با بیان این‌که پیشخوان شهرنت بانک شهر در تمامی مراکز استان‌های سطح کشور حضور دارند، ادامه داد: سهمیه شهرنت‌ها برای هر استان بر اساس مدلهای علمی و نیازسنجی انجام شده با توجه به پارامترهایی از قبیل جمعیت شهر و مساحت آن، محل نصب شهرنت، میزان جذب گردشگر، تعداد شعب موجود در آن استان، درخواست شورای اسلامی شهر و شهرداری ها و… و. در نظر گرفته می‌شود.
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر با تاکید براین‌که استان تهران بیشترین تعداد پیشخوان شهرنت نسبت به سایر استان‌ها را دارد، گفت: در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس بیش از ۲۰ پیشخوان شهرنت در سطح هر استان در حال ارائه خدمات هستند، ضمن آن‌که شهرنت‌ها حتی در شهرهای محروم کشور مانند زاهدان، یاسوج، خرمشهر، ایلام، شوش و … دسترسی به خدمات بانکی را برای شهروندان آسان کرده است.
وی افزود: بسیاری از محدودیت‌ها در دریافت خدمات بانکی در شهرهای اقماری اطراف تهران مانند پردیس، پرند، اندیشه و … نیز بسیار کاهش یافته است.
جاوید با اشاره به این‌که در تمامی نمایشگاه‌های کتاب استانی سال گذشته خدمات بانکی از طریق پیشخوان‌های شهرنت به شکل کاملا نوین و شایسته ارائه شده است، گفت:حضور بانک شهر در فرودگاه‌ها، راه آهن و پایانه های مسافربری امکان بهره برداری از خدمات بانکی را برای مسافران فراهم کرده است.
مدیر پروژه پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد :افتخار بانک شهر ارائه خدمات به افرادی است که طی ساعات کاری معمول سایر بانک‌ها امکان مراجعه به بانک را ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا