معرفی بازی: Smashy Road- Wanted

Smashy Road یک بازی ماشین‌سواری بامزه و سرگم‌کننده‌ است. در این بازی که طراحی مینیمالی هم دارد، شما باید سوار بر ماشین خود از دست نیروهای پلیس سمجی که دنبال‌تان هستند، فرار کنید.

موبنا – Smashy Road عنوان ساده و بی‌دردسری است، در این بازی غیر از فرار کردن از دست پلیس‌ها که انصافاً کار سختی هم هست، کار دیگری نخواهید داشت. با ما در ادامه همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر این عنوان ساده و سرگرم‌کننده.

مرور بازی:

Smashy Road عنوانی امتیازی است. به همین دلیل در این بازی خبری از مراحل مختلف نخواهد بود و شما تنها با یک مرحله طرفید و باید سعی کنید تا جایی که می‌توانید از دست نیروهای پلیسی که از در و دیوار شهر بر سر شما فرو می‌ریزند، فرار کنید.

معرفی بازی: Smashy Road- Wanted

بازی با ضربه‌ای که بر صفحه وارد می‌کنید آغاز می‌شود. به محض شروع بازی، سر و کله ماشین‌های پلیس که آژیرکشان در تعقیب شما هستند نیز پیدا شده و شما باید با هرچه در توان دارید، از دست این دوستان سمج فرار کنید. از آن‌جایی که ماشین شما خود به خود حرکت می‌کند، به همین دلیل نیازی نیست برای گاز دادن کار خاصی انجام دهید. تنها کار لازم هدایت ماشین به چپ و راست است که برای این‌کار باید دو سمت چپ و راست صفحه را لمس کنید.

مسیر بازی پر از موانع رنگارنگ است، از ساختمان‌های شهر گرفته تا سایر ماشین‌هایی که در مسیر شما در حال رفت و آمدند. با برخودر به هریک از این موانع، ماشین شما ابتدا لحظه‌ای متوقف شده، اما به سرعت دنده عقب گرفته و دوباره شروع به حرکت می‌کند.

معرفی بازی: Smashy Road- Wanted

شاید فکر کنید حالا که تنها با دو جهت سر و کار دارید پس حتماً هدایت این ماشین باید کار ساده‌ای باشد که خب باید بگوییم اصلاً از این خبرها نیست. هدایت این ماشین کوچک از میان خیل عظیم موانع بازی کار بسیار دشواری است! تازه با هربار برخورد با موانع، ماشین‌ها و هلی‌کوپتر پلیس به سرعت به شما رسیده و اگر دیر بجنبید، دستگیرتان می‌کنند. با دستگیر شدن شکست می‌خورید و باید بازی را دوباره از اول آغاز کنید.

علاوه بر رد شدن از موانع، می‌توانید بسته‌های پولی که در مسیر می‎بینید را نیز جمع کرده و رفته رفته ماشین خود را عوض کنید. ماشین‌های این بازی تنوع بالایی دارند که به لطف طراحی مینیمال و پیکسلی خود خیلی جذاب و بامزه هم از کار درآمده‌اند و جذابیت خاصی به گیم‌پلی این عنوان بخشیده‌اند.

معرفی بازی: Smashy Road- Wanted

البته تنوع بازی به همین‌جا ختم شده و خبری از آیتم‌های جانبی بیش‌تری در این بازی نیست. شاید تنها نکته منفی smashy Road را هم بتوان در همین تنوع کم دانست. هرچند گیم‌پلی بازی به قدری جذاب و اعتیادآور است که به احتمال زیاد این تنوع پایین اصلاً به چشم‌تان نخواهد آمد.

وجه اصلی زیبایی این بازی را محیط پیکسلی و بامزه‌اش تشکیل می‌دهد. شاید به همین دلیل است که به سختی می‌توان از این عنوان دست کشید و خسته شد. صداگذاری و انتخاب موسیقی بازی نیز در جای خود انتخاب خوب و درستی داشته و محیط بازی را جذاب‌تر کرده است.

درنهایت می‌توان Smashy Road را عنوان سرگرم‌کننده‌ای نامید. عنوانی که به لطف گیم‌پلی سریع، جذاب و هیجان‌انگیزش حالا حالاها می‌تواند شما را به خود مشغول کرده و تجربه لدت‌بخشی را برای‌تان رقم بزند.

اپ‌استور کافه‌بازار گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Smashy Road- Wanted
  • معرفی بازی: Smashy Road- Wanted
  • معرفی بازی: Smashy Road- Wanted
  • معرفی بازی: Smashy Road- Wanted
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا