معرفی Art of Conquest

اگر گشت و گذارهای آرتاس در وارکرفت۳ را با مدل کوچک شده‌ای از مبارزات Rome تلفیق کنیم و آن‌ها را در بستر بازی‌های استراتژیک جدید بگذاریم به عنوانی همچون Art of Conquest خواهیم رسید. یک بازی جذاب با جزییات بسیار زیاد که شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

موبنا – ابتدا در مورد گیم‌پلی بازی صحبت کنیم. در این بازی شما یک پایگاه خواهید داشت که در آن همچون دیگر بازی‌های استراتژی باید ساختمان‌های مختلف را ارتقا دهید و تجهیزات و سرباز‌های جدید به دست بیاورید. اما برای به دست آوردن منابع و رسیدن به جاهایی جدید در دنیای پهناور بازی، باید سوار بر اسب خود به صورت سوم‌شخص و با دوربین از بالا راهی نقشه جذاب بازی شوید. در این بین و برای رسیدن به منابع و تجهیزات، گاها باید موجودات دیگر برای رسیدن به آن مبارزه کنید.

معرفی Art of Conquest

اینجاست که اوضاع جذاب‌تر هم می‌شود. مبارزات به این شکل است که شما چند قهرمان خود را در میدان نبرد می‌گذارید و به ازای هر قهرمان، تعدادی لشگر از انواع مختلف با خود به جنگ خواهید برد. نوع چینش لشگریان به شیوه بازی‌های استراتژی نوبتی خواهد بود و این شیوه چینش بر اساس شناخت شما از قهرمانان و لشگریان، رابطه مستقیم با پیروزی در این مبارزه خواهد داشت.

معرفی Art of Conquest

بعد از شروع مبارزه همه چیز به حالت اکشن می‌رود و دو سپاه به سمت هم هجوم می‌برند. در این بین شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌هایی که قهرمانان در اختیار شما می‌گذارند، آسیب بیشتری به سپاه دشمن وارد کنید. برای مثال از بیرون نبرد درخواست تیرباران آتشین کنید، یا بخشی از مهاجمان را برای لحظاتی در یخ فرو ببرید. نتیجه نبرد هر چه که باشد، سپاهیان زخمی شما برای مداوا نیاز به زمان خواهند داشت. پس نمی‌توانید همینطور راه بیفتید و هر زمان که خواستید وارد مبارزه شوید. اما برنده بودن یعنی منابع بیشتر و تجیهزاتی که در بازی به دست می‌آیند تا قهرمانان را از  آن چه که هستند قدرتمندتر کنند.هر قهرمان نیروی‌های ویژه خود را دارد که با پیشرفت در بازی می‌توانید آن‌ها را باز کنید و سپس برای ارتقا دادنشان اقدام کنید.

معرفی Art of Conquest

همچون بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین دیگر بازیکنان در نقشه از کنار شما رد می‌شوند و پایگاه آن‌ها نیز در همان حوالی واقع شده. پس ایجاد دوستی و عضویت در گیلدها یکی از ارکان بازی به شمار می‌رود. مخصوصا که شیوه‌ی داد و ستد در این بازی بسیار عالی کار شده و دوستان شما می‌توانند به شما منابع قرض دهند. فقط برای اینکه این منابع به سلامت به دست شما برسند، باید آن‌ها را در طول مسیر اسکورت کنید تا کسی در میان راه غارتشان نکند.

معرفی Art of Conquest

البته بازی با این جزییات مطمئنا در ابتدای راه ایراداتی خواهد داشت. اولین مشکل بزرگ نبود یک بخش آموزشی درست و درمان برای بازی است. برای مثال در اول بازی باید از بین سه قهرمان یکی را انتخاب کنید اما نمی‌دانید که هر کدام چه مزیت‌هایی نسبت به دیگری دارند. مشکلاتی هم در مورد بالانس مبارزات با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین وجود دارد اما به طور کلی این مشکلات احتمالا با چند به روزرسانی ساده برطرف شوند.

در نهایت باید گفت: Art of Conquest بازی بسیار خوبی است. در واقع بیشتر ب بازی کنسولی یا PC شباهت دارد تا بازی موبایلی. گرافیک بسیار خوب و رنگارنگی دارد و صداگذاری آن بسیار خوب است. گیم‌پلی روان و خوش‌دستی دارد و … . Art of Conquest را حتما نصب کنید و از گشت و گذار از این دنیای جدید و جذاب لذت ببرید.

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی Art of Conquest
  • معرفی Art of Conquest
  • معرفی Art of Conquest
  • معرفی Art of Conquest
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا