تا پایان ژوئیه منتظر «زِن‌فون ۴» ایسوس نباشید

بر اساس گفته‌های «جِری شِن» مدیرعامل شرکت ایسوس، سری گوشی‌های «زِن‌فون ۴» ایسوس در پایان ماه ژوئیه وارد بازار می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت ایسوس نخستین بار در مه سال جاری از گوشی هوشمند «زِن‌فون ۴» رونمایی کرد و در حالی که قرار بود به زودی آن را روانه بازار کند، هنوز از این محصول خبری نیست. نکته مهم این است که گوشی هوشمند مذکور حتی این ماه هم عرضه نمی‌شود و گزارش‌های جدید نشان می‌دهد برای آنکه «زِن‌فون ۴» ایسوس را در اختیار بگیریم می‌بایست تا ژوئیه منتظر بمانیم.

بر اساس گفته‌های «جِری شِن» مدیرعامل شرکت ایسوس، سری گوشی‌های «زِن‌فون ۴» ایسوس در پایان ماه ژوئیه وارد بازار می‌شود. شرکت ایسوس تصمیم دارد عرضه جهانی این گوشی هوشمند را سه ماه به تاخیر بیاندازد تا از این طریق بتواند مشخصات داخلی آن را ارتقا دهد و تغییرات اساسی روی طراحی آن ایجاد کند.

گوشی هوشمند «زِن‌فون ۴» به نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز شده است و با قیمت ۵۰۰ دلاری وارد بازار می‌شود. قرار است مدل‌های مختلف این سری از محصولات ایسوس در اندازه‌های مختلف و با قابلیت‌های گوناگون عرضه شود.

تا پایان ژوئیه منتظر «زِن‌فون ۴» ایسوس نباشید

شرکت ایسوس امیدوار است در سومین فصل از سال جاری میلادی در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به سوددهی برسد و در نیمه دوم سال جاری میلادی به صورت موفق‌تر عمل کند.

ایسوس پیش‌بینی کرده است سری گوشی‌های «زِن‌فون ۵» را سال آینده در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2018) معرفی کند و مدیرعامل شرکت این خبر را تایید کرده است. در این میان بزرگترین محصول بعدی که از سوی این شرکت تایوانی روانه بازار می‌شود «زِن‌فون اِی‌آر» نام دارد. این محصول در اصل یک گوشی هوشمند پیشرفته مجهز به فناوری «تانگو» گوگل است که می‌تواند محیط پیرامون را به صورت سه‌بعدی شناسایی کند و قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن یعنی تا هفته دیگر به صورت رسمی وارد بازار تایوان شود.

تا پایان ژوئیه منتظر «زِن‌فون ۴» ایسوس نباشید تا پایان ژوئیه منتظر «زِن‌فون ۴» ایسوس نباشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا