«اکسپریا ال۱» سونی بالاخره وارد اروپا شد

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید این محصول میان‌رده اندرویدی را خریداری کنید بهتر است بدانید قیمت آن برای بازار اروپا ۱۹۹ یورو است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «اکسپریا ال۱» مدتی قبل وارد بازار آمریکا شد و هیچ یک از دیگر کاربران به آن دسترسی نداشتند. با این وجود از امروز کاربران اروپایی هم می‌توانند این گوشی هوشمند میان‌رده ژاپنی را در اختیار بگیرند.

البته باید توجه داشت تا پایان ماه ژوئن «اکسپریا ال۱» به صورت گسترده وارد بازار جهانی نمی‌شود و با این وجود برخی کشورهای اروپایی هم‌اکنون می‌توانند آن را به دست مشتریان برسانند.

«اکسپریا ال۱» سونی بالاخره وارد اروپا شد

به هر حال اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید این محصول میان‌رده اندرویدی را خریداری کنید بهتر است بدانید قیمت آن برای بازار اروپا ۱۹۹ یورو است. با این وجود اگر قرار است دستگاه مذکور در بریتانیا خریداری شود می‌بایست ۱۶۹ پوند بپردازید.

«اکسپریا ال۱» سونی بالاخره وارد اروپا شد

گوشی هوشمند «اکسپریا اکس۱»  در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود و به همین خاطر قابلیت‌های قابل ملاحظه‌ای را در خود جا نداده است. این گوشی هوشمند پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتِک با توان ۱.۴۵ گیگاهرتزی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

«اکسپریا ال۱» سونی بالاخره وارد اروپا شد

سونی برای این محصول نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته است و دوربین اصلی آن با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و فلش ال‌ای‌دی تصویربرداری می‌کند و البته دوربین ثانوی دستگاه برای گرفتن عکس‌های سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا نصب شده است و باتری غیرقابل تعویض آن با ظرفیت ۲۶۲۰ میلی‌آمپر انرژی را در خود نگه می‌دارد. این گوشی هوشمند می‌تواند به صورت همزمان از دو سیم‌ کارت پشتیبانی کند که البته برای این کار می‌بایست مدل «اکسپریا ال۱ دوال» آن خریداری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا