قیمت و مشخصات سه گوشی جدید موتورلا اعلام شد

«موتواکس۴» میان رده ۲۱ هزار روپیه قیمت دارد که می‌توان آن را معادل ۳۲۶ دلار دانست. هر دو مدل آخری موتورولا دوربین دیجیتال با لنز دوگانه را در خود جا داده‌اند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس اطلاعات مندرج در یک توئیت که توسط «اندی یاتیم» یکی از مشهورترین کارشناسان فناوری منتشر شده است، گوشی هوشمند «موتو زد۲ فورس» تابستان امسال با قیمت ۳۹ هزار روپیه هند وارد بازار می‌شود. یاتیم همیشه پیش از عرضه محصول جدید از اتفاقات موتورولا خبر دارد و این بار اعلام کرده است که به زودی می‌توان منتظر یک گوشی هوشمند از این شرکت بود.

این گوشی هوشمند که برای بازار هند ۳۹ هزار روپیه قیمت‌گذاری شده است معادل ۶۰۷ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. البته این مسئله به آن معنی نیست که محصول مذکور در بازار آمریکا هم همین قیمت را خواهد داشت و فقط می‌توان گفت معادل قیمت هندی آن کاربران می‌بایست ۶۰۷ دلار بپردازند.

در این توئیت همچنین قیمت گوشی هوشمند دیگر موتورولا با نام «موتو جی۵اس پلاس» هم اعلام شد. این محصول از نظر ظاهری شباهت زیادی به «موتو جی۵ پلاس» دارد و مهم‌ترین تفاوت ظاهری آنها بدنه تمام-فلزی گوشی جدیدتر است و البته برای این محصول دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا هم در نظر گرفته شده است. مابقی قابلیت‌های به کار گرفته شده گوشی مذکور شبیه به «موتو جی۵ پلاس» است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۷ هزار روپیه هند معادل ۲۸۰ دلار آمریکا آن را خریداری کنند. در مقایسه با این محصول گوشی «موتو جی۵ پلاس» با قیمت ۲۲۹ دلار فروخته می‌شود و اندکی ارزان‌تر است.

آخرین قیمتی که در این توئیت اعلام شده مربوط به «موتواکس۴» می‌شود. این گوشی هوشمند مدل جدیدتر «موتو اکس» است که در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شده بود. به گفته یاتیم، این گوشی هوشمند میان رده ۲۱ هزار روپیه قیمت دارد که می‌توان آن را معادل ۳۲۶ دلار دانست. هر دو مدل آخری موتورولا دوربین دیجیتال با لنز دوگانه را در خود جا داده‌اند.

لازم به ذکر است شرکت موتورولا هفته گذشته به صورت رسمی از گوشی هوشمند «موتو زد۲ پلِی» با قیمت ۵۰۰ دلار رونمایی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا