سامسونگ بی‌صدا «گلکسی جِی۷» و «گلکسی جِی۵» را معرفی کرد (عکس)

هر دو مدل «گلکسی جِی۷» و «گلکسی جِی۵» حسگر اثر انگشت را در خود جا داده‌اند که این حسگر در کلید سخت‌افزاری اصلی جاسازی شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند «گلکسی جِی۳»، گوشی هوشمند ۵.۵ اینچی «گلکسی جِی۷»، و گوشی هوشمند ۵.۲ اینچی «گلکسی جِی۵» مدل ۲۰۱۷ به صورت رسمی معرفی شدند و روی تمامی آنها سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به همراه آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ نصب شده است.

شرکت سامسونگ مدل ۲۰۱۷ گوشی های «گلکسی جِی۷» و «گلکسی جِی۵» را بی‌سروصدا معرفی کرد. به همین خاطر هنوز نام این محصولات روی سایت اینترنتی سامسونگ مشاهده نمی‌شود. برای مدل ۲۰۱۷ گوشی «گلکسی جِی۷» استاندارد IP54 در نظر گرفته شده است تا این محصول ضدآب شود. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند این گوشی هشمند همچنین دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی را به همراه سیستم ورودی USB-C در خود جا داده است.

سامسونگ بی‌صدا «گلکسی جِی۷» و «گلکسی جِی۵» را معرفی کرد (عکس)

هر دو مدل «گلکسی جِی۷» و «گلکسی جِی۵» حسگر اثر انگشت را در خود جا داده‌اند که این حسگر در کلید سخت‌افزاری اصلی جاسازی شده است. تنها تفاوت میان دو دستگاه مذکور این است که مدل «گلکسی جِی۵» نمایشگر ۵.۲ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

دوربین دیجیتالی اصلی در این دو گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آنها با کیفیت ۵ مگاپیکسلی تصاویر را تهیه می‌کند. روی این گوشی هوشمند تراشه «اکسینوس ۷۸۷۰» سامسونگ نصب شده است و حافظه داخلی آنها ۱۶ گیگابایت است. باتری دو مدل مذکور به ترتیب ۳۶۰۰ و ۳۰۰۰ میلی‌آمپر است.

سامسونگ بی‌صدا «گلکسی جِی۷» و «گلکسی جِی۵» را معرفی کرد (عکس)

گوشی هوشمند «گلکسی جِی۷» رم ۳ گیگابایتی را در خود جا داده است و مدل «گلکسی جِی۵» با رم ۲ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد. این دو محصول از پایان ماه جاری میلادی به صورت گسترده وارد بازار جهانی می‌شوند. مدل «گلکسی جِی۷» ۳۴۰ یورو قیمتگذاری شده است و مدل «گلکسی جِی۵» با قیمت ۲۸۰ یورو به دست علاقمندان می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا