مشخصات کامل «گلکسی نوت ۸» اعلام شد

این گوشی هوشمند و پیشرفته جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری مخصوص هدفون را شامل می‌شود که این سیستم ورودی در قسمت پایین دستگاه قرار دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – حساب کاربری PoyococoTech@ در شبکه اجتماعی توئیتر یک تصویر اولیه را منتشر کرد و توضیح داد که این عکس به گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۸» سامسونگ مربوط می‌شود.

در تصویر مذکور نشان داده شد که این فبلت با طراحی مبتنی بر دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» ساخته شده است. این تصویر همچنین مشخص کرد که حسگر اثر انگشت در پرچمدار جدید سامسونگ زیر نمایشگر جاسازی شده است، زیرا در بخش پشتی دستگاه که در تصویر مشاهده می‌شود اسکنر اثر انگشت وجود ندارد و تمام بخش جلوی دستگاه به نمایشگر اختصاص داده شده است.

در بخش پشتی بدنه می‌توان دو لنز مجزای دوربین که به صورت عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند را مشاهده کرد. در توئیت‌های مختلف اعلام شده است که این فبلت اسپیکرهای استریو دارد که در شرکت AKG ساخته شده‌اند و در بدنه آن کلید اختصاصی دستیار دیجیتالی «بیکسبای» هم دیده می‌شود.

مشخصات کامل «گلکسی نوت ۸» اعلام شد

قلم هوشمند «اِس پِن» که در این فبلت به کار گرفته شده است سیستم لرزاننده دارد. این گوشی هوشمند و پیشرفته جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری مخصوص هدفون را شامل می‌شود که این سیستم ورودی در قسمت پایین دستگاه قرار دارد.

«گلکسی نوت ۸» سامسونگ همچنین نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل قبلی دارد. زیرا بخش اعظم سطح روی آن را نمایشگر پوشانده است. این محصول یکی از پیشرفته‌ترین و پرقدرت‌ترین گوشی هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شود و قرار است در تاریخ اول سپتامبر ۲۰۱۷ در جریان برگزاری نمایشگاه IFA در برلین آلمان از این محصول رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا