آخرین سیستم شارژ سریع برای اولین بار با «نوبیا زد۱۷» عرضه شد

«کوئیک شارژ ۴.۰+» نسخه پیشرفته‌تر فناوری قبلی محسوب می‌شود و به گوشی هوشمند امکان می‌دهد در حالی که باتری آن کاملا خالی است در کمتر از ۱۵ دقیقه بتوانید ۵۰ درصد باتری را شارژ کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – کوالکام اعلام کرد مدل جدید فناوری شارژ سریع خود را آماده ورود به بازار کرده است و بر این اساس گوشی هوشمند چینی «نوبیا زد۱۷» که در خانواده پرچمداران قرار می‌گیرد و هم‌اکنون وارد بازار چین شده است، نخستین دستگاه موبایلی در بازار جهانی محسوب می‌شود که فناوری شارژ سریع «کوئیک شارژ ۴.۰+» را در خود جا داده است.

اگرچه فناوری شارژ سریع «کوئیک شارژ ۴.۰+» با گوشی هوشمند چینی عرضه شده است، ولی نکته مهم اینجاست که متاسفانه صاحبان دستگاه نمی‌توانند از آن استفاده کنند. شرکت سازنده گوشی اعلام کرد قوی‌ترین محصول آن که هم‌اکنون با نام «نوبیا زد۱۷» وارد بازار شده است در سیستم داخلی خود این فناوری شامل می‌شود و با این وجود در جعبه آن شارژر مبتنی بر فناوری «کوئیک شارژ ۳.۰» ارایه شده است.

آخرین سیستم شارژ سریع برای اولین بار با «نوبیا زد۱۷» عرضه شد

اگرچه گوشی هوشمند «نوبیا زد۱۷» تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» را شامل می‌شود و برای این تراشه قابلیت پشتیبانی از «کوئیک شارژ ۴.۰+» در نظر گرفته شده است، ولی به نظر می‌رسد هنوز شارژر مخصوص این فناوری عرضه نشده است و کاربران توانایی استفاده از آن را ندارند.

به گفته کوالکام، «کوئیک شارژ ۴.۰+» نسخه پیشرفته‌تر فناوری قبلی محسوب می‌شود و به گوشی هوشمند امکان می‌دهد در حالی که باتری آن کاملا خالی است در کمتر از ۱۵ دقیقه بتوانید ۵۰ درصد باتری را شارژ کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا