فیلم نت؛ لذت تماشا، هر لحظه، هر کجا

«فیلم نت» اپلیکیشنی برای دوستداران فیلم و سینماست که امکان تماشای فیلم را به صورت آنلاین برای کاربران خود فراهم آورده است. این اپ تنها ۶ مگابایت از حافظه دستگاه شما را اشغال خواهد کرد و با دسته‌بندی کامل و پوشش تمام ژانرها هیچ کاربری را از خود ناامید نمی‌کند.

موبنا – با نصب این اپ روی دستگاه‌های خود، به گنجینه‌ی عظیمی از محصولات تصویری دسترسی خواهید داشت که در هر زمان و هر مکانی می‌توانید به صورت آنلاین به تماشای آن‌ها بپردازید یا دانلودشان کنید و از تماشای آن‌ها روی دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ یا تلویزیون لذت ببرید.

محصولات تصویری ارائه شده در این اپلیکیشن با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار عرضه می‌شوند و حتی بسیاری از محصولات به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند.

نگاهی به محیط برنامه

پس از نصب و ورود، باید شماره تلفن خود را وارد کنید و پس از دریافت کد فعالسازی و تایید شماره تلفن، حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد. برای استفاده از تمام امکانات برنامه، داشتن حساب کاربری ضروری است.

ویژگی‌ منحصر به فردی که در نگاه اول شما را جذب خود می‌کند، رابط کاربری زیبا و جذاب این اپلیکیشن است. در صفحه اصلی این اپ (خانه) پیشنهادهایی برای شما در نظر گرفته شده که با اسکرول کردن صفحه می‌توانید تمامی آن‌ها را مشاهده کنید. در بخش‌های دیگر برنامه که با اسکرول کردن افقی آن‌ها را مشاهده خواهید کرد، محصولاتی در قالب فیلم، سریال، انیمیشن، فیلم‌تئاتر، مستند و فیلم کوتاه ارائه شده‌اند. در هر بخش، شما جدیدترین محصولات اضافه شده به دسته‌بندی را مشاهده می‌کنید و با لمس هر کدام، می‌توانید خلاصه‌ای از داستان، عوامل و تیزر این محصولات را مشاهده کنید.

اگر محصولی که قصد تماشای آن را دارید پولی است، می‌توانید با استفاده از دو روش خرید تکی یا خرید اشتراک، آن را خریداری کنید. برای خرید تکی، باید بنی به مبلغ آن فیلم تهیه کرده و فیلم را بخرید، اما برای خرید اشتراک، می‌توانید با پرداخت ۱۰ هزار تومان به مدت یک ماه به صورت رایگان به تمام محصولات برنامه دسترسی داشته باشید.

از ویژگی‌های دیگر این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• قابلیت نشانه‌گذاری برای محصولاتی که قصد دارید بعدا آن‌ها را تماشا کنید.

• قسمتی به نام آگه‌ساز در برنامه وجود دارد که اخبار محصولات منتشر شده پرطرفدار را به اطلاع کاربران می‌رساند.

• ارائه محصولاتی برای ناشنوایان، هرچند که نیاز به تکمیل این بخش و به روزرسانی مرتب آن به چشم می‌خورد.

• امکان جستجو و به اشتراک‌گذاری محصولات

مزایا

• رابط کاربری جذاب و زیبا

• ارائه محصولات با قیمت کمتر نسبت به بازار

• پوشش تمام دسته‌بندی‌ها و ژانرها

معایب

• برخی از قسمت‌های برنامه مانند مدیریت دانلود باگ‌ دارد و پس از لمس دانلودها، کاربر را از برنامه بیرون می‌اندازد.

این اپلیکیشن تنها قابل نصب روی پلتفرم‌های اندروید است. هم‌اکنون می‌توانید با دریافت این اپ از کافه بازار و نصب آن روی دستگاه‌های خود، از تماشای فیلم‌ها و سریال‌های آن لذت ببرید!

کافه‌بازار
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا