انتشار نخستین آگهی تبلیغاتی از «وان‌پلاس ۵» (عکس)

«وان‌پلاس ۵» نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است و برای آن تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» در نظر گرفته شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه امروز یک تصویر تبلیغاتی را روی شبکه اجتماعی چینی «وِیبو» به اشتراک گذاشتند که شکل ظاهری گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» را نشان می‌دهد.

این تصویر نخستین بار توسط حساب کاربری «اسلش‌لیکس» عرضه شد و برای نخستین بار شکل ظاهری بخش پشتی بدنه گوشی مذکور نمایان شد. در این تصویر نشان داده شد دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند دو لنز مجزا دارد که به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

محل قرار گرفتن لنز دوربین این گوشی هوشمند در قسمت بالا و سمت چپ بدنه است و از این رو می‌توان آن را شبیه «آیفون ۷ پلاس» دانست. در بالای لنز دوربین یک خط افقی مشاهده می‌شود که پس از رسیدن به لبه گوشی خم شده و اندکی تا پایین ادامه پیدا کرده است. در قسمت پایین و سمت راست بدنه گوشی هوشمند همین خط تکرار شده است.

انتشار نخستین آگهی تبلیغاتی از «وان‌پلاس ۵» (عکس)

در کنار لنز دوربین دیجیتالی ماژول فلش ال‌ای‌دی قرار گرفته است و لوگوی شرکت «وان‌پلاس» در قسمت مرکزی بدنه دستگاه مشاهده می‌شود. اگر بدنه دستگاه را از بالا تا پایین به ۵ قسمت مساوی تقسیم کنیم، لوگو در قسمت دوپنجم بالای بدنه حک شده است.

این تصویر با رنگ سیاه و سفید طراحی شده است و هنوز به درستی مشخص نیست شرکت سازنده با این رنگ‌ها چه معنی را می‌خواهد برساند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است و برای آن تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند شامل هشت هسته پردازشگر می‌شود و باتری آن با توان ۳۳۰۰ میلی‌آمپری انرژی را در خود ذخیره می‌کند.

«پیت لائو» بنیانگذار و مدیرعامل وان‌پلاس از این محصول به عنوان باریک‌ترین پرچمدار موجود در بازار جهانی یاد می‌کند و هم‌اکنون مجوزهای لازم برای عرضه جهانی این محصول ارایه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا