فهرست بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در گوشی‌های اندرویدی (عکس)

هر یک از اپلیکیشن‌هایی که در اینجا آورده شده است در نوع خود بهترین محسوب می‌شوند و با خواندن این مطلب می‌توانید لیست بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی مخصوص پخش موسیقی را در اختیار داشته باشید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – در زمینه ذخیره‌سازی و پخش موسیقی در دستگاه‌های اندرویدی اپلیکیشن‌های فراوان ارایه شده است و گزینه‌های زیادی پیش روی کاربران وجود دارد. بسیاری از این اپلیکیشن‌ها به صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده‌اند که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به «گوگل پلِی موزیک» اشاره کرد. برخی کاربران از «پاورمپ» استفاده می‌کنند که این هم گزینه مناسبی محسوب نمی‌شود و … در این زمینه تنوع زیادی بین اپلیکیشن‌ها موجود است.

خوشبختانه این امکان برای کاربران فراهم شده است تا در زمینه پخش موسیقی روی دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید هیچ محدودیتی نداشته باشند. هر یک از اپلیکیشن‌هایی که در اینجا آورده شده است در نوع خود بهترین محسوب می‌شوند و با خواندن این مطلب می‌توانید لیست بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی مخصوص پخش موسیقی را در اختیار داشته باشید.

شاتل

«شاتل» نسخه مدرن‌ شده ابزار موبایلی «متریال دیزاین» است که در رنگ‌های مختلف با قابلیت به نمایش گذاشتن آلبوم‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید وارد بخش تنظیمات اپلیکیشن شوید و ده‌ها روش مختلف برای تغییر شکل ظاهری و رنگ اپلیکیشن را در اختیار داشته باشید. این ابزار موبایلی امکان دانلود مستقیم موسیقی‌های مورد علاقه شما را هم فراهم می‌کند.

فهرست بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در گوشی‌های اندرویدی (عکس)

 

فونوگراف

این ابزار موبایلی با رابط‌های کاربری متفاوت عرضه شده است و حتی نسخه‌های مختلف آن اسامی متفاوت دارد. آخرین نسخه منتشر شده از این اپلیکیشن یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه محسوب می‌شود و پلی‌لیست مورد علاقه شما را در قالب کارت‌های کاربردی به نمایش می‌گذارد. «فونوگراف» به گونه‌ای ساخته شده است که گزینه‌های داخلی آن برحسب نیاز شما تغییر می‌کند و در آن می‌توانید از آلبوم مورد نظر گرفته تا عکس آلبوم را به صورت مستقیم دانلود کنید.

فهرست بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در گوشی‌های اندرویدی (عکس)

 

پولسار

«پولسار» یک ساختار کوچک و ساده دارد که کلیدهای بزرگ در آن کار را آسان می‌کند و البته یک متن هم در بالای آن به نمایش درمی‌آید تا متوجه شوید هم‌اکنون کدام موسیقی در حال پخش است. این اپلیکلیشن قابلیت دانلود تصاویر هنری را دارد، سیستم بازپخش برای آن در نظر گرفته شده است، کیفیت صدا را به صورت دستی تغییر می‌دهد و با فرمت‌های مختلف فایل‌های صوتی سازگار است.

فهرست بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در گوشی‌های اندرویدی (عکس)

 

بلک‌پلِیر

این اپلیکیشن موبایلی برخی قابلیت‌های «متریال دیزاین» را در خود جا داده است. در این اپلیکیشن از برچسب‌های نوشتاری بزرگ استفاده شده است تا آلبوم‌ها و آهنگ‌ها را به راحتی شناسایی کنید. زمانی که روی هر آلبوم کلیک می‌کنید یک کارت مجزا باز می‌شود که به راحتی می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را در آن ردیابی کنید. صفحه مربوط به آهنگی که در حال پخش است در قسمت فوقانی ابزار موبایلی قرار می‌گیرد و شما در آن می‌توانید فونت متن‌ها را هم تغییر دهید.

فهرست بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در گوشی‌های اندرویدی (عکس)

 

رِترو موزیک پلیر

این اپلیکیشن موبایلی برخلاف نامی که دارد چندان هم سنتی نیست. این ابزار موبایلی تمام قابلیت‌های مدرن مورد نظر شما را در خود جا داده است و شکل ظاهری آن بسیار جذاب است. برای این اپلیکیشن یک رابط کاربردی مناسب و کاربردی در نظر گرفته شده است که فونت‌ها در آن به صورت جذاب و کاربردی به نمایش درمی‌آیند. کلید مخصوص پخش موسیقی یا متوقف کردن آن با رنگ‌های مختلف به نمایش درمی‌آید و تنظیمات این ابزار موبایلی بسیار آسان است.

فهرست بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در گوشی‌های اندرویدی (عکس)

 

دابل‌توئیست

این یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی برای دستگاه‌های اندرویدی است که همچنان محبوبیت دارد و توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار موبایلی بر اساس رابط کاربری اندروید طراحی شده است و کار کردن با آن احساس لذت از موسیقی را به ارمغان می‌آورد. این روزها ابزارهای موبایلی مختلف عرضه شده‌اند، ولی «دابل‌توئیست» همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود و اگر آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید سراغ ابزارهای مشابه نمی‌روید.

فهرست بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی در گوشی‌های اندرویدی (عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا