نخستین عکس گرفته شده با «وان‌پلاس ۵» منتشر شد

دوربین اصلی «وان‌پلاس ۵» دو لنز مجزا دارد که از این نظر می‌توان آن را مشابه «آیفون ۷ پلاس» اپل دانست.

موبنا، رضا خواجه‌وند – چندی پیش اعلام شد دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» در پی همکاری با شرکت DxO ساخته شده است و شرکت چینی سازنده گوشی امروز نخستین عکس گرفته شده با دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت.

شرکت وان‌پلاس دو عکس را در صفحه اختصاصی خود روی شبکه اجتماعی توئیتر به نمایش گذاشت و از هوادران خواست مشخص کنند کدام یک از این دو عکس با گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» گرفته شده است.

نخستین عکس گرفته شده با «وان‌پلاس ۵» منتشر شد

معمولا تصویر بهتر برای گوشی هوشمند جدیدی است که به تازگی وارد بازار شده است. ولی در این زمینه قضیه برعکس بود و تصویر سمت شماره یک در سمت چپ که کیفیت پایین‌تری داشت با «وان‌پلاس ۵» گرفته شد و تصویر شماره ۲ در سمت راست را گوشی هوشمند دیگری تهیه کرده بود. اما هدف شرکت وان‌پلاس از انتشار تصویر مذکور نکته دیگری بود: گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» حتی در شرایطی که نور کافی وجود ندارد هم بهترین عکس‌ها را تهیه می‌کند. البته این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار می‌شد و به صورت عملی می‌توانیم کیفیت دوربین آن را آزمایش کنیم.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که دوربین اصلی «وان‌پلاس ۵» دو لنز مجزا دارد که از این نظر می‌توان آن را مشابه «آیفون ۷ پلاس» اپل دانست. این طور که پیش‌بینی شده است گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵» اواخر تابستان امسال عرضه می‌شود و تایید شده است که حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند در قسمت جلوی آن قرار دارد. این گوشی هوشمند پردازنده «اسنپدراگون ۸۳۵» را شامل می‌شود و از قدرتمندترین گوشی های جهان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا